گلکسی M31 پرایم معرفی شد

چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ گوشی گلکسی M31 پرایم را معرفی کرد. این گوشی میان‌رده سخت‌افزار نسبتا مناسبی دارد و با قیمت ۲۲۵ دلار راهی بازار می‌شود.
تبلیغات

سامسونگ که در ماه‌های گذشته دو گوشی گلکسی M31 و گلکسی M31s را معرفی کرده بود، امروز گوشی گلکسی M31 پرایم معرفی شده است. این تلفن‌همراه هوشمند با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه در سه رنگ آبی و مشکی و آبی روشن و با قیمت ۲۲۵ دلار داخلی راهی بازار می‌شود.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی Super AMOLED با کیفیت Full HD+، باتری ۶،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، تراشه‌ی اگزینوس ۹۶۱۱، دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است. سامسونگ به این موضوع اشاره کرده که گوشی جدید خود را با اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.1 عرضه می‌کند.

گلکسی M31 پرایم

بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که حسگر تشخیص اثر انگشت گلکسی M31 پرایم روی قاب پشتی قرار گرفته است. داخل بسته‌بندی گوشی هم یک شارژر ۱۵ واتی وجود دارد. ازآنجا‌که این گوشی قرار است در فروشگاه آمازون کشور هند فروخته شود، اپلیکیشن Always On آمازون برای خرید آنلاین روی گوشی نصب شده است. این اپلیکیشن دسترسی کاربران به محصولات آمازون را سریع‌تر می‌کند.

همچنین اپلیکیشن‌های مخصوص آمازون مانند Amazon Shopping ،Amazon Prime Video ،Amazon Prime Music ،Kindle و Audible هم روی گلکسی M31 پرایم نصب شده‌اند؛ به‌همین‌دلیل، نام گوشی هم گلکسی M31 پرایم است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات