کیفیت دوربین هواوی میت 40 چقدر است؟

سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
امروز یکی از مدیران هواوی تصویری گرفته‌شده با دوربین گوشی میت ۴۰ را منتشر کرد؛ تصویری که کیفیت درخورتوجهی دارد.
تبلیغات

هواوی قصد دارد میت ۴۰ را در ۱ آبان معرفی کند. این گوشی هوشمندی به‌نظر می‌رسد دوربین باکیفیتی داشته باشد. امروز اولین تصویری ثبت‌شده با دوربین این تلفن همراه هوشمند منتشر شد. درواقع، هواوی از دوربین به‌عنوان یکی از ویژگی‌های مهم میت ۴۰ نام‌ برده است.

تصویری گرفته‌شده با میت ۴۰ را رئیس بخش موبایل این شرکت در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر شده است. در این تصویر، عکس کامل ماه در روز روشن را مشاهده می‌کنید. چیزی که این عکس را شگفت‌انگیز می‌کند، میزان جزئیات بسیار زیاد سطح ماه است.

هواوی یکی از اولین شرکت‌هایی است که عکاسی از سطح ماه را به روندی بسیار مهم برای دوربین گوشی ‌های موبایل تبدیل کرده و با این کار قدرت بزرگ‌نمایی گوشی‌های خود را نشان می‌دهد. این شرکت همیشه سعی کرده است کیفیت دوربین گوشی‌های خود را افزایش دهد و حالا به‌‌نظر می‌رسد که با میت ۴۰ هم دقیقا همین کار را انجام داده است.

گفته شده است که دوربین اصلی میت ۴۰ حسگر ۵۰ مگاپیکسلی دارد که می‌تواند در حالت آهسته با سرعت ۷۶۸۰ فریم‌بر‌ثانیه و با کیفیت Full HD فیلم‌برداری کند.

براساس شایعات، گوشی میت ۴۰ به تعداد انبوه تولید نمی‌شود که دلیل آن هم تولیدنشدن تراشه‌های زیاد این شرکت بعد از تحریم‌های آمریکا است. به‌احتمال زیاد میت ۴۰ و میت ۴۰ پرو آخرین گوشی‌های هواوی با تراشه Kirin خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات