مدل ۶٫۱ اینچی محبوب‌ترین مدل آیفون ۱۲ خواهد بود

دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
فردا آیفون‌های جدید معرفی می‌شوند و پیش‌بینی شده که آیفون ۱۲ مدل ۶٫۱ اینچی محبوب‌ترین مدل در بین آیفون‌های جدید باشد.
تبلیغات

براساس اطلاعات منتشرشده، آیفون ۱۲ در چند مدل مختلف راهی بازار می‌شود: یک مدل ۵٫۴ اینچی و دو مدل ۶٫۱ اینچی و یک مدل ۶٫۷ اینچی. حالا پیش‌بینی ‌شده که آیفون ۱۲ مدل ۶٫۱ اینچی محبوب‌ترین مدل در این گوشی‌های جدید خواهد بود. این اتفاق روی میزان تولید مدل‌های مختلف آیفون هم تأثیرگذار است. در گزارش‌های جدید مینگ‌چی کو، گفته شده که ۲۰ درصد از میزان تولید آیفون‌های جدید برای مدل ۵٫۴ اینچی و ۲۰ درصد نیز برای آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس خواهد بود.

مقاله‌های مرتبط:

آیفون ۵٫۴ اینچی ارزان‌ترین مدل خواهد بود و صفحه‌نمایش کوچکی دارد که این موضوع روی افراد زیادی تأثیر می‌گذارد. گفته شده این گوشی با قیمت ۶۹۹ دلار راهی بازار می‌شود؛ البته این خبر هنوز تأیید نشده است. طبق شایعات، آیفون‌های جدید با صفحه‌نمایش OLED راهی بازار می‌شوند و شباهت زیادی به آیپد پرو دارند. آیفون ۶٫۱ اینچی به‌احتمال زیاد دو دوربین پشت دارد و ۱۰ روز دیگر هم راهی بازار می‌شوند.

تحلیلگران معتقدند قیمت‌گذاری آیفون‌ها روی فروش این محصولات تأثیر بسیار زیادی می‌گذارد؛ بااین‌حال، پیش‌بینی ‌شده که فروش آیفون در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ کمتر از سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ باشد. دلیل این کاهش فروش هم تأخیر در عرضه آیفون جدید خواهد بود. فردا شب با زومیت همراه باشید تا با جدیدترین محصولات اپل آشنا شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات