آیا درکنار معرفی آیفون ۱۲ شارژر بی‌سیم هم معرفی می‌شود؟

یک‌شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌های جدید می‌گویند که اپل قصد دارد شارژر بی‌سیم مخصوص خودش را امسال درکنار آیفون ۱۲ راهی بازار کند.
تبلیغات

تقریبا همه‌چیز را درباره‌ی آیفون ۱۲ می‌دانیم؛ اما امروز اطلاعات تازه‌ای درزمینه‌ی محصولات جدیدی افشا شد. به‌نظر می‌رسد که اپل قصد دارد دو مدل شارژر بی‌سیم درکنار آیفون ۱۲ معرفی کند. این اطلاعات را افرادی منتشر کرده‌اند که قبلا هم اطلاعات مختلفی از محصولات اپل در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بودند. باتوجه‌به این گزارش‌ها‌، دو شارژر بی‌سیم اپل با نام‌های MagSafe Charger و MagSafe Duo Charger راهی بازار می‌شوند.

هنوز اطلاعات زیادی از این محصولات در دست نیست؛ اما به‌نظر می‌رسد که مدل کوچک‌تر MagSafe، تنها می‌تواند یک وسیله را شارژ کند و مدل Duo می‌تواند دو دستگاه را هم‌زمان شارژ کند. در‌ادامه‌ی اطلاعات فاش‌شده از این محصولات گفته شده است که مدل کوچک‌تر شارژر مذکور ۱۵ وات قدرت دارد.

شهریورماه، ویدئویی از شارژر آهن‌ربایی بی‌سیم اپل فاش شده بود. در آن زمان، شایعات به این موضوع اشاره می‌کردند که داخل آیفون ۱۲ حلقه‌ی آهن‌ربایی قرار گرفته که باعث می‌شود این گوشی با وسیله‌های جدیدی در ارتباط باشد؛ بااین‌حال، امروز مشخص شد که این حلقه آهن‌ربایی برای شارژرهای بی‌سیم بوده‌اند.

مقاله‌های مرتبط:

شایعه‌ی شارژرهای بی‌سیم جدید در حالی منتشر می‌شود که اپل در سال ۲۰۱۹ پروژه‌ی شارژر بی‌سیم ایرپاور را متوقف کرد. در آن زمان، اپل دلیل این اتفاق را تولید گرمای بیش‌از‌حد اعلام کرده بود. حالا به‌نظر می‌رسد که اپل تغییر سیاست داده و تصمیم گرفته شارژر آهن‌ربایی تولید کند. اپل سال‌ها است که از این مدل شارژر برای سری مک‌بوک استفاده می‌کند. رویداد معرفی آیفون ۱۲ ساعت ۲۰:۳۰ سه‌شنبه‌ی همین هفته برگزار می‌شود و به‌احتمال زیاد درکنار معرفی آیفون ۱۲، معرفی محصولات جدید دیگری را شاهد خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات