تصاویر پس‌زمینه منتسب به وان پلاس 8T فاش شد

پنج‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر پس‌زمینه منتسب به وان‌پلاس 8T از طراحی مدرن‌تری درمقایسه‌با نمونه‌های استفاده‌شده در محصولات پیشین وان‌پلاس برخوردار هستند.
تبلیغات

فاصله بسیار کمی تا زمان رونمایی و عرضه پرچم‌دار جدید شرکت وان‌پلاس باقی مانده است. چندی پیش، مدیرعامل این شرکت چینی رسما تأیید کرد که وان ‌پلاس 8T مدل پرو نخواهد داشت و تنها در یک مدل به بازار عرضه می‌شود؛ اقدامی که دلایل مختلفی درست‌بودن آن را تأیید کردند. درحالی‌که گوشی وان ‌پلاس 8T ‌با ویژگی‌های به‌روزتر و بیشتری درمقایسه‌با وان ‌پلاس ۸ همراه بود؛ اما سران شرکت چینی به این نتیجه رسیدند که وان‌ پلاس 8T پرو ویژگی چشمگیری درمقایسه‌با وان ‌پلاس ۸ پرو به‌همراه ندارد.

حال، یکی از اعضای ارشد انجمن XDA-Developers تصاویری منتشر کرده که آن‌ها را منتسب به والپیپر یا تصاویر پس‌زمینه وان‌پلاس 8T می‌داند. ازآنجاکه اطلاعات و اسامی تصاویر منتشرشده با نمونه‌های پیشین استفاده‌شده در محصولات دیگر وان‌پلاس همخوانی دارد، صحت تصاویر و گفته‌های عضو ارشد انجمن افزایش می‌یابد.

درادامه می‌توانید هر ده تصویر منتشرشده را تماشا کنید. همچنین، لینکی برای دریافت آن‌ها در انتهای مطلب برایتان قرار داده شده است. با تماشای تصاویر می‌توان گفت که کمی درمقایسه‌با طراحی‌های تصاویر پس‌زمینه استفاده‌شده در محصولات دیگر وان‌پلاس تفاوت دارند و از طراحی مدرن‌تری بهره می‌برند.

انتظار می‌رود وان‌پلاس 8T در ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر) برای علاقه‌مندان به محصولات شرکت چینی معرفی شود. ازنظر طراحی ظاهری، تفاوت‌های بسیار کمی میان دو نسخه وان‌پلاس ۸ و ۸ تی وجود دارد؛ اما وان‌پلاس ۸ تی با به‌روزرسانی سخت‌افزاری گسترده‌ای همراه خواهد بود که برخی از آن‌ها تنها در وان‌پلاس ۸ پرو موجود بود.

تصاویر پس زمینه وان پلاس 8 تی

برای دانلود تصاویر روی این لینک کلیک کنید. تصاویر به‌صورت فشرده‌شده در فایلی با پسوند ZIP. قرار دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات