گوشی تاشو سامسونگ W21 مدل 5G گواهی 3C را دریافت کرد

سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کسب مجوز 3C نشان می‌دهد که فاصله‌ی کمی تا زمان عرضه‌ی محصول جدید سامسونگ به بازار فاصله داریم.
تبلیغات

شایعات موجود در فضای مجازی نشان دادند که سامسونگ مدتی است روی گوشی تاشو جدیدی به‌نام W21 کار می‌کند. گوشی سامسونگ W21 به‌لطف مودم 5G، از نسل جدید فناوری ارتباطات برخوردار است و گویا توانسته با شماره‌مدل W2021 گواهی 3C را دریافت کند. چنین موضوعی در فهرست ارائه‌شده از وب‌سایت 3C تأیید شده است و علاوه‌بر وجود گوشی هوشمندی به‌نام W21 سامسونگ، از نزدیک‌بودن زمان عرضه‌ی آن به بازار خبر می‌دهد.

با اینکه به‌لطف اطلاعات منتشرشده می‌دانیم به‌زودی گوشی هوشمند تاشو جدیدی از سامسونگ رونمایی خواهد شد، اطلاعات بسیار کمی درباره‌ی سخت‌افزار و طراحی ظاهری‌اش می‌دانیم. بااین‌حال، در وب‌سایت 3C ذکر شده است که گوشی تاشو W21 مدل 5G سامسونگ از حالت شارژ ۱۵ واتی برخوردار است و در درون جعبه نیز شارژر ۲۵ واتی قرار خواهد داشت. گوشی هوشمند W21 علاوه‌بر پشتیبانی از فناوری ارتباطات 5G، از Wi-Fi 6 پشتیبانی می‌کند.

متأسفانه اطلاعات بیشتری از گوشی تاشو جدید سامسونگ دراختیار نداریم؛ اما گفته می‌شود که سامسونگ در محصول جدیدش از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ و صفحه‌نمایش Infinity-O استفاده و حفره‌ای در بالای صفحه‌نمایش برای قراردادن دوربین سلفی تعبیه خواهد کرد.

درحال‌حاضر، سامسونگ محصولاتی با طراحی تاشو در بازار دارد که می‌توان به گلکسی زد فولد ۲ اشاره کرد؛ اما دورازذهن است که W21 در رده‌ی قیمتی مشابه با زد فولد ۲ به بازار عرضه شود. به‌نظر می‌رسد شرکت کره‌ای در حال آماده‌سازی محصولی برای طیف دیگری از کاربران گوشی‌های تاشو با بودجه‌ی کمتر است. درهرصورت باید تا انتشار اطلاعات بیشتر صبر کرد.

متأسفانه زمان دقیق رونمایی و عرضه‌ی سامسونگ W21 مشخص نشده است؛ ولی کسب مجوز 3C نشان می‌دهد که سامسونگ محصول را تا جایی توسعه داده است که حداقل امکان ارائه‌ی نمونه‌ی آزمایشی آن برای دریافت مجوز 3C وجود داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات