HMD گلوبال برنامه انتشار آپدیت اندروید 11 برای گوشی های برند نوکیا را منتشر کرد

سه‌شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
صفحه رسمی توییتر HMD گلوبال با انتشار توییتی، برنامه‌ی این شرکت برای انتشار اندروید ۱۱ روی گوشی‌های هوشمند برند نوکیا را مشخص کرد.
تبلیغات

ازجمله شرکت‌هایی که انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر به‌روزرسانی اندروید ۱۱ را برای محصولاتشان منتشر کنند، HMD گلوبال است که درواقع گوشی‌های هوشمندی تحت برند نوکیا را به بازار عرضه می‌کند. بااین‌حال، برنامه‌ای که HMD گلوبال در صفحه رسمی توییتر خود منتشر کرده است، امکان دارد برای برخی از کاربران محصولات این شرکت خوشایند نباشد.

درواقع برخی از دارندگان محصولات برند نوکیا برای دریافت اندروید ۱۱ باید تا سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۱ صبر کنند. برنامه انتشار به‌روزرسانی اندروید ۱۱ برای محصولات شرکت HMD گلوبال به سه بازه زمانی تقسیم شده است. در ادامه به محصولات دریافت‌کننده‌ی به‌روزرسانی اندروید ۱۱ در هر بازه زمانی اشاره می‌کنیم:

تا انتهای سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۰

ابتدای سه‌ماهه اول ۲۰۲۱

بازه‌زمانی بین سه‌ماهه اول و دوم ۲۰۲۱

ابتدای سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۱

برنامه آپدیت اندروید 11 گوشی های نوکیا

باید در نظر داشت که امکان تغییر در زمان انتشار وجود دارد. با شیوع بیماری کرونا در انتشار به‌روزرسانی‌های مختلف خللی ایجاد شد و برخی از گوشی‌های هوشمند به‌روزرسانی‌های جدید را با تأخیر دریافت کردند. در هر صورت آنچه مشخص است، عدم توقف پشتیبانی HMD گلوبال حتی از محصولات پایین‌رده است.

با‌این‌حال، نام برخی از محصولات برند نوکیا در فهرست مشاهده نمی‌شود و مشخص نیست که آیا کار HMD گلوبال با آن‌ها به اتمام رسیده است یا انتشار به‌روزرسانی برای چنین محصولاتی در آینده اعلام خواهد شد.

درنهایت بار دیگر باید تکرار کرد که احتمال تغییر در برنامه‌های HMD گلوبال وجود دارد. حتی ممکن است اسامی گوشی‌های هوشمند دیگری نیز به فهرست اضافه شود. با‌این‌حال تا زمان انتشار گزارش‌های دیگر باید صبر کرد.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی نوکیا نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های نوکیا درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات