اولین تیزر تبلیغاتی گوشی هوشمند گلکسی F41 سامسونگ منتشر شد

جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در تیزر تبلیغاتی می‌توان طراحی ظاهری گوشی هوشمند گلکسی F41 سامسونگ را مشاهده کرد.
تبلیغات

انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی F41 را معرفی کند؛ محصولی از سری میان‌رده گلکسی اف که با تمرکز روی دوربین‌های سلفی و اصلی راهی بازار هند می‌شود. با وجود اینکه تا زمان رونمایی گلکسی F41 در ۸ اکتبر (۱۷ مهر) فاصله داریم؛ اما سامسونگ تیزری تبلیغاتی از محصول جدید خود منتشر کرده است.

چندی پیش، تصاویری رندرشده از گلکسی F41 در فضای مجازی قرار گرفت و حال تیزر تبلیغاتی سامسونگ، طراحی اولین محصول سری گلکسی اف را تأیید می‌کند. در بالای صفحه‌نمایش، بریدگی برای قرارگیری دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. علاوه بر آن، می‌توان حاشیه بسیار کمی را در لبه‌های کناری صفحه‌نمایش مشاهده کرد؛ اما حاشیه موجود در انتهای صفحه‌نمایش کمی بیشتر از نقاط دیگر آن است.

تمامی مراحل طراحی و تولید گلکسی اف ۴۱ گویا در کارخانه‌های واقع در شهر نویدا سامسونگ صورت گرفته و بازار اصلی آن نیز کشور هند خواهد بود. متاسفانه اطلاعات بسیار کمی از گوشی هوشمند جدید سامسونگ به بیرون درز کرده و جزئیات چندانی از سخت‌افزار گلکسی F41 دراختیار نداریم.

انتظار می‌رود که گوشی میان رده سامسونگ از صفحه‌نمایشی با پنل Super AMOLED و رزولوشن FHD استفاده کند و مجهز به باتری با ظرفیت ۶،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت باشد. حسگر اسکنر اثرانگشت نیز در پنل پشتی قرار گرفته است تا کاربر از آن برای قفل‌گشایی گوشی هوشمند استفاده کند.

گلکسی F41 مجهز به تراشه اکسینوس ۹۶۱۱، ۶ گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دو بلندگو برای ارائه صدای استریو خواهد بود. انتظار می‌رود ۱۷ مهر با رونمایی گلکسی F41 اطلاعات کاملی از محصول جدید شرکت کره‌ای به‌دست آوریم. متاسفانه هنوز مشخص نیست که آیا سری گلکسی اف به بازارهای دیگر دنیا نیز راه خواهد یافت یا تنها برای بازار هند در نظر گرفته شده است.

دانلود ویدئو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات