ال جی سه گوشی هوشمند اقتصادی جدید معرفی کرد

چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
ال‌جی K52 و K42 و K62 از صفحه‌نمایشی ۶/۶ اینچی برخوردار هستند که برای رقابت در بازار محصولات میان‌رده عرضه خواهند شد.
تبلیغات

خانواده‌ی K ال‌جی اصولا محصولاتی با سخت‌افزاری مطلوب و قیمتی اقتصادی را شامل می‌شود و اخیرا شرکت کره‌ای سه گوشی جدید را به این خانواده افزوده است. با مقایسه‌ی مشخصات سخت‌افزاری سه محصول جدید ال‌جی، می‌توان گفت که درواقع با محصولی در سه مدل مختلف مواجه هستیم که صفحه‌نمایشی ۶/۶ اینچی و ماژول دوربین چهارگانه و باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارند.

انتظار می‌رود ماه اکتبر ابتدا هر سه مدل در بازار اروپا و سپس در بازار آسیای‌شرقی و آمریکای‌لاتین و خاورمیانه عرضه شوند. درادامه، نگاهی اجمالی به محصولات جدید ال‌جی خواهیم انداخت.

مشخصات سخت‌افزاری ال‌جی کی ۶۲ (LG K62)

  • صفحه‌نمایش: ۶/۶ اینچی از نوع LED با نسبت تصویر ۲۰:۹ و رزولوشن +FHD
  • مشخصات دوربین اصلی: ماژول چهارگانه متشکل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۵ درجه‌ای، دوربین ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص میزان عمق در تصویر
  • مشخصات دوربین سلفی: دوربین ۲۸ مگاپیکسلی تعبیه‌شده در درون حفره‌ای بالای صفحه‌نمایش
  • ظرفیت حافظه‌ ذخیره ‌سازی: ۱۲۸ گیگابایت و ارتقاپذیر با استفاده از کارت حافظه‌ microSD
  • تراشه: نامشخص (برخوردار از پردازنده‌ای با فرکانس ۲/۳ گیگاهرتز)
  • ظرفیت حافظه‌ی رم: ۴ گیگابایت
  • ظرفیت باتری: ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت با امکان شارژ با استفاده از درگاه USB-C
  • مشخصات دیگر: اندروید ۱۰، دارای دکمه‌ی مخصوص گوگل اسیستنت، حسگر اسکنر اثرانگشت در لبه گوشی

هر سه‌ محصول جدید ال‌جی توانسته‌اند از هشت آزمایش کیفی گواهی نظامی MIL-STD-810G با موفقیت عبور کنند؛ ازجمله کار در دمای کم یا زیاد، شوک حرارتی، لرزش، شوک الکتریکی و رطوبت. بااین‌حال، گوشی‌های هوشمند جدید ال‌جی دربرابر نفوذ قطرات آب مقاوم نیستند و دربرابر سقوط از ارتفاع مانند تلفن‌های هوشمند دیگر آسیب‌پذیر هستند.

مشخصات سخت‌افزاری ال‌جی کی ۵۲ (LG K52)

ال جی کی 52 / LG K52

تقریبا مشخصات سخت‌افزاری گوشی ال‌ جی K52 با K62 یکسان است و تفاوت اصلی در بخش‌هایی نظیر دوربین سلفی ختم می‌شود. ال‌جی برای K52 از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده و ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی را نیز به ۶۴ گیگابایت کاهش داده است.

هر دو مدل ال‌جی K52 و K62 از پنل پشتی با مواداولیه‌ی خاصی استفاده می‌کنند که اثرانگشت کاربر را به‌خود جذب نمی‌کند. انتظار می‌رود K52 در سه‌ رنگ سفید و قرمز و آبی عرضه شود.

مشخصات سخت‌افزاری ال‌جی کی ۴۲ (LG K42)

ال‌جی K42 چندی پیش رونمایی شد؛ اما درکنار دو مدل جدیدتر، می‌توان از آن یاد کرد. K42 مشخصات مشابهی با دو محصول دیگر شرکت کره‌ای دارد؛ اما برای کاهش قیمت نهایی، در برخی قسمت‌ها شاهد سخت‌افزاری ضعیف‌تر هستیم. برای مثال، با وجود برخورداری از صفحه‌نمایشی ۶/۶ اینچی مانند دو مدل دیگر، از رزولوشن +HD استفاده شده و پردازنده نیز روی فرکانس ۲ گیگاهرتزی کار می‌کند. دوربین اصلی در پنل پشتی هم به رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل کاهش یافته و در پنل جلویی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورد.

متأسفانه درباره‌ی زمان عرضه، تنها می‌دانیم که در روزی نامشخص از ماه اکتبر سه مدل جدید از خانواده‌ی ال‌جی K روانه‌ی بازار خواهند شد و اطلاعاتی از قیمت آن‌ها نیز نداریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات