تصاویری احتمالی منتشرشده از Xperia Play 2 که هیچ‌وقت به مرحله تولید نرسید

دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی Xperia Play 2 در سال ۲۰۱۱ تأیید شد؛ اما تا امروز خبر دیگری از آن منتشر نشد و پروژه‌ی ساخت و عرضه‌ی اکسپریا پلی ۲ برای همیشه لغو شد.
تبلیغات

سونی‌اریکسون گوشی Xperia Play را در سال ۲۰۱۱ روانه‌ی بازار کرد که از دیدگاه‌ بسیاری از افراد، یکی از بهترین ایده‌های ممکن برای تولید گوشی هوشمند بود و از زمان عرضه‌اش کاربران زیادی را به‌خود جذب کرد. این گوشی سونی گیم‌پدی به‌همراه خود داشت که می‌توانستید بازی‌های مختلف را با آن بهتر تجربه بهتر کنید و به بازی‌های پلی ‌استیشن هم دسترسی داشته باشید. متأسفانه این آخرین‌باری بود که سونی و سونی‌اریکسون یک گوشی مخصوص گیمینگ معرفی و عرضه کردند.

کاربر shabab2992 در ردیت با انتشار چند عکس مدعی شده است که این محصول درحقیقت Xperia Play 2 است و باتوجه‌به ظاهر کلی آن، می‌توان به این نتیجه رسید؛ البته شاید این نسخه‌ی نهایی نباشد و باتوجه‌به اینکه صفحه‌ی روشن گوشی در این عکس‌ها مشخص نیست، شاید این عکس‌ها حقیقت نداشته باشد. بااین‌حال باتوجه‌به ساختار این محصول، می‌توان حدس زد که این طرح اولیه‌ی گوشی Xperia Play 2 است. درادامه، می‌توانید عکس‌های منتشرشده را مشاهده کنید.

گوشی Xperia Play 2-1
گوشی Xperia Play 2-2
گوشی Xperia Play 2-3
گوشی Xperia Play 2-4

اگر به پشت گوشی دقت کنید، لوگو سونی اریکسون را مشاهده می‌کنید. احتمال دارد که این گوشی در برهه‌ی فروخته‌شده کامل سونی‌اریکسون به سونی در دستور ساخت قرار داشت که بعد از این اتفاق، پروژه‌ی ساختن گوشی Xperia Play 2 لغو شد. 

از جزئیات درخور توجه دیگر در Xperia Play 2 می‌توان به دکمه‌های لبه سمت راست و چپ L و R اشاره کرد که تشابه زیادی به دکمه‌های L و R دسته پلی‌استیشن‌ها دارند. افزون‌براین، دوربین جلو و بازگشت پد آنالوگ لمسی و دکمه‌ی عجیب 3D موارد دیگری هستند که نظرمان را به‌سمت این گوشی جلب می‌کنند.

دکمه‌ی 3D در ساده‌ترین حدس ممکن، برای فعال‌کردن گزینه‌ی سه‌بعدی‌سازی بدون نیاز به عینک می‌تواند بازی‌ها را به‌صورت سه‌بعدی اجرا کند که در زمان کنسول بازی PS3 هم بازی‌ها و فیلم‌های سه‌بعدی در مارکت پلی‌استیشن موجود بودند. نمونه‌‌ی این مورد را پیش‌تر در محصولات دیگری همچون نینتندو 3DS و اچ‌تی‌سی ECO 3D دیده بودیم.

هنوز سونی و تیم روابط‌عمومی‌اش عکس‌های فاش‌شده را رسما تأیید نکرده است؛ اما باتوجه‌به تب داغ گیمینگ که در سال‌های اخیر به‌پا شده است، ایده‌ی بدی به‌نظر نمی‌رسد که سونی با همکاری بخش پلی‌استیشن گوشی گیمینگ جدیدش را به خط‌تولید برساند.  

دیدگاه شما درباره‌ی این عکس‌های فاش‌شده و احتمال معرفی گوشی جدید گیمینگ اکسپریا چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات