خودنمایی گلکسی اس 20 FE در ویدیوی هندزآن

یک‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
در ویدئوی تازه‌ می‌توان نگاه نزدیکی به گلکسی اس 20 FE داشت که درواقع ارزان‌ترین عضو خانواده سری گلکسی اس ۲۰ شناخته می‌شود.
تبلیغات

بسیاری از طرفداران محصولات سامسونگ، منتظر نسخه‌ای ویژه از گوشی گلکسی اس ۲۰ هستند که برخی از امکانات پرچم‌داران سامسونگ را با قیمتی به‌مراتب کمتر در اختیارشان قرار می‌دهد. تاکنون اطلاعات بسیاری از گلکسی اس ۲۰ FE (نسخه‌طرفداران) در فضای مجازی قرار گرفته است؛ اما این بار، یوتیوبری با نام کاربری JimmyIsPromo ویدیوی هندزآن از محصول جدید شرکت کره‌ای منتشر کرده که جزئیات بیشتری از ویژگی‌های گلکسی اس ۲۰ FE را در اختیارمان قرار می‌دهد.

در ویدیوی هندزآن که ۶ دقیقه طول می‌کشد، یوتیوبر به مواردی ازجمله طراحی، مشخصات سخت‌افزاری و همچنین ویژگی‌های نرم‌افزاری گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ FE اشاره می‌کند. محصول جدید سامسونگ مجهز به رابط کاربری OneUI 2.5 شده و به لطف سخت‌افزار توانمندی که دارد از عملکرد مطلوبی بهره می‌برد.

سامسونگ برای کاهش هزینه‌ها و قیمت نهایی ارزان‌ترین عضو خانواده گلکسی اس ۲۰ دست به اقداماتی مانند استفاده از پنل پشتی پلاستیکی زده است. همچنین ماژول دوربین در پنل پشتی دستخوش تغییراتی شده تا هزینه‌ها کاهش یابد. در پنل پشتی می‌توان ماژول دوربینی سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین ۸ مگاپیکسلی دیگری را مشاهده کرد.

گلکسی اس 20 نسخه طرفداران / Samsung Galaxy S20 FE

گلکسی اس ۲۰ FE مانند دیگر اعضای خانواده، فاقد جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری است. در انتهای گوشی نیز درگاه USB-C قرار گرفته که می‌توان از آن برای شارژ باتری و انتقال اطلاعات از دستگاه‌های دیگر به محصول جدید سامسونگ استفاده کرد. از نظر ابعاد، گلکسی اس ۲۰ FE بین دو گوشی گلکسی اس ۲۰ و اس ۲۰ اولترا قرار می‌گیرد.

برخلاف مدل‌های دیگر سری اس ۲۰ خبری از نمایشگری با ویژگی اینفینیتی نیست و در گلکسی اس ۲۰ FE از نمایشگری با صفحه تخت استفاده می‌شود. همچنین میزان حاشیه نیز در اطراف صفحه‌نمایش نسخه طرفداران نسبت به مدل‌های دیگر سری گلکسی اس ۲۰ بیشتر است. مدل ارزان‌قیمت اس ۲۰ از رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند.

چنین نرخ نوسازی نیز باعث می‌شود که گلکسی اس ۲۰ FE برای علاقه‌مندان به تجربه بازی‌های اندرویدی به محصولی ایده‌آل تبدیل شود. از دیگر مشخصات محصول جدید سامسونگ می‌توان به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام، ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌ سازی اشاره کرد. میزان ظرفیت باتری گلکسی اس ۲۰ FE نیز به ۴،۵۰۰ میلی‌آمپرساعت می‌رسد.

دانلود ویدئو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات