موتو ای 7 پلاس با تراشه اسنپدراگون 460 رونمایی شد

شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
از مشخصات سخت‌افزاری موتو ای 7 پلاس می‌توان به برخورداری از باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.
تبلیغات

چندی پیش، مشخصات سخت‌افزاری منتسب به محصول جدید موتورولا، یعنی موتو ای ۷ پلاس (Motorola Moto E7 Plus) افشا شد. حال، گزارش‌ها نشان می‌دهند که محصول جدید موتورولا در برزیل رونمایی شده است و به‌زودی روانه بازارهای سراسر دنیا می‌شود.

موتورولا، از زیرمجموعه‌های شرکت لنوو، در گوشی هوشمند پایین‌رده‌ی خود از تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۶۰ و باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده است. گوشی هوشمند مبتنی‌بر اندروید ۱۰ موتورولا از نمایشگری ۶/۵ اینچی LCD با رزولوشن +HD بهره می‌برد. در بالای نمایشگر، بریدگی با طراحی آبشاری تعبیه‌ شده تا دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار گیرد.

رندرهای موتورولا موتو E7 پلاس

موتو E7 پلاس در پنل پشتی میزبان ماژول دوربینی دوگانه متشکل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو است. در زیر ماژول دوربین، حسگر اسکنر اثرانگشت قرار گرفته که روی آن می‌توان لوگو موتورولا را مشاهده کرد. موتو E7 پلاس از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌ سازی برخوردار است که البته امکان افزایش آن با استفاده از کارت حافظه microSD وجود دارد.

سران موتورولا حین رونمایی محصول جدیدشان از امکان شارژ باتری با فناوری شارژ ۱۰ واتی خبر دادند. همچنین، مشخص شد که عمر باتری موتو E7 پلاس با هربار شارژ به دو روز می‌رسد. از نظر رنگ‌بندی، انتظار می‌رود که محصول جدید موتورولا در دو رنگ آبی و برنزی به ویترین فروشگاه‌ها راه یابد. متأسفانه قیمت گوشی موتورولا موتو E7 پلاس در بازار جهانی اعلام نشده است؛ اما گوشی هوشمند جدید سری E با قیمتی معادل ۲۵۵ دلار روانه‌ی بازار برزیل می‌شود. انتظار می‌رود در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از زمان و قیمت عرضه‌ی موتو E7 پلاس در بازارهای مختلف دنیا منتشر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات