مشخصات سخت‌افزاری و قیمت موتو ای 7 پلاس موتورولا فاش شد

پنج‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
علاوه بر قیمت و مشخصات سخت‌افزاری، تصاویری رندرشده نیز از موتو ای ۷ پلاس موتورولا در فضای مجازی قرار گرفت.
تبلیغات

ماه گذشته، تصاویری رندرشده از موتو ای ۷ پلاس (Moto E7 Plus) در فضای مجازی قرار گرفت و سپس فهرستی شامل برخی از مشخصات سخت‌افزاری محصول معرفی‌نشده‌ی موتورولا فاش شد. انتشار چنین اطلاعاتی ما را با گوشی هوشمند جدید موتورولا آشنا ساخت؛ محصولی با مشخصات پایین‌رده که احتمالا با قیمتی اقتصادی روانه بازار می‌شود.

حال، اطلاعات دقیق‌تری از گوشی موتورولا موتو ای ۷ پلاس فاش شده که دانستن آن‌ها خالی از لطف نیست. موتو ای ۷ پلاس مبتنی بر اندروید ۱۰ است و از تراشه اسنپدراگون ۴۶۰ با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌ سازی استفاده می‌کند؛ البته امکان افزایش میزان حافظه ذخیره‌سازی با استفاده از کارت حافظه میکرو اس‌دی وجود دارد.

موتورولا برای محصول جدید خود نمایشگری ۶/۵ اینچی با پنل LCD و رزولوشن ۱،۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل استفاده کرده است که بالای آن، بریدگی برای قرار گرفتن دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. در پنل پشتی، ماژول دوربینی دوگانه متشکل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای سنجش میزان عمق در تصویر قرار گرفته است. درست زیر ماژول دوربین دوگانه، حسگر اسکنر اثرانگشت با لوگوی موتورولا قرار دارد تا کاربر با استفاده از آن امکان قفل‌گشایی گوشی را داشته باشد.

رنگبندی موتو ای 7 پلاس / Moto E7 Plus

در سمت راست موتو ای ۷ پلاس راکرهای ولوم صدا و دکمه پاور تعبیه شده‌اند و دکمه‌ای مخصوص گوگل اسیستنت نیز به چشم می‌خورد. وزن محصول جدید موتورولا به ۲۰۰ گرم می‌رسد و باتری با ظرفیت ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت نیز با امکان شارژ ۱۰ واتی ازطریق درگاه میکرو USB در نظر گرفته شده است.

علاوه بر برخورداری از جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری، انتظار می‌رود موتو ای ۷ پلاس حداقل در دو رنگ‌بندی عرضه شود و قیمت مدل ۶۴ گیگابایتی آن در کشورهای اروپایی به ۱۴۹ یورو برسد. متاسفانه هنوز زمان دقیق رونمایی و عرضه‌ی محصول جدید موتورولا مشخص نشده است؛ اما موتو ای ۶ پلاس سال گذشته در ماه سپتامبر رونمایی شد. همین امر سبب شده تا انتظار داشته باشیم که به‌زودی موتو ای ۷ پلاس معرفی ‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات