کنترل خودرو از راه دور با می 10 اولترا در ویدئوی تبلیغاتی جدید شیائومی

دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی ویدئوی تبلیغاتی جدیدی منتشر کرد تا به‌ روشی خلاقانه نشان دهد می ۱۰ اولترا به‌هنگام اتصال به شبکه‌ی 5G، تأخیر بسیار کمی ارائه می‌دهد؛ به‌حدی که می‌توان از راه دور با می ۱۰ اولترا، خودرو را به‌حرکت درآورد.
تبلیغات

شیائومی اواخر مردادماه امسال گوشی پرچم‌دار جدید خود را با نام می ۱۰ اولترا (Xiaomi Mi 10 Ultra) رونمایی کرد. این گوشی هوشمند که مجموعه‌‌ای از قطعات سخت‌افزاری قدرتمند را درون خود جای داده، توانایی اتصال به شبکه‌ی 5G را هم دارد و از طراحی ظاهری چشم‌نوازی بهره می‌برد؛ بااین‌حال، متأسفانه قرار نیست در بازارهای بین‌المللی عرضه شود. شیائومی ادعا می‌کند که گوشی می ۱۰ اولترا دارای تأخیر تقریبا صفر ثانیه به‌هنگام استفاده از شبکه‌ی 5G است. 

صفحه‌ی رسمی شیائومی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو ویدئوی جدیدی منتشر کرد تا با استفاده از روشی جالب، نشان دهد می ۱۰ اولترا تأخیر بسیار کمی به‌هنگام استفاده از نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی دارد. در این ویدئو، راننده‌ای حرفه‌ای از گوشی شیائومی می ۱۰ اولترا به‌عنوان ریموت‌کنترل برای رانندگی با یک خودرو از فاصله‌ی ۳٬۲۱۸ کیلومتری استفاده کرد. شیائومی می‌گوید فرایند این آزمایش، در مسیری مسابقه‌ای انجام گرفت و همه‌چیز تحت کنترل بود تا مشکل خاصی پیش نیاید. ویدئوی موردبحث را می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

بر اساس گفته‌های شیائومی، امکان انجام این کار به‌لطف اتصال می ۱۰ اولترا به شبکه‌ی فایوجی SA با حداقل تأخیر یک میلی‌ثانیه فراهم شده است. خودروی به‌نمایش‌درآمده در ویدئو برخی اصلاحات ویژه به خود دید تا توانایی اتصال به شبکه‌ی 5G را پیدا کند. به‌علاوه شیائومی به‌منظور عملی کردن کار، اپلیکیشنی را صرفا برای این پروژه طراحی کرد. 

ویدئوی منتشرشده توسط شیائومی در تلاش است بگوید خودروی کنترل‌شده توسط می ۱۰ اولترا درنهایت توانست برنده‌ی مسابقه با خودرویی شود که یک راننده در آن حضور داشت؛ بااین‌حال همه‌چیز شبیه به حقه‌‌ای تبلیغاتی به‌نظر می‌رسد. در هر صورت نباید فراموش کنیم ویدئوی تبلیغاتی جدید شیائومی بسیار جالب است و وقتی می‌بینیم که می‌توان ازطریق گوشی هوشمند، خودرو را از فاصله‌ی بسیار زیاد کنترل کرد، بهتر می‌توانیم پیشرفت‌های صنعت فناوری را درک کنیم.

می ۱۰ اولترا جدیدترین پرچم‌دار شیائومی لقب می‌گیرد که دوربین پریسکوپی با بزرگ‌نمایی اپتیکال پنج برابری و بزرگ‌نمایی دیجیتال ۱۲۰ برابری دارد. این گوشی هوشمند که از فناوری شارژ سریع سیمی ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند، مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام است و ۸ یا ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم LPDDR5 و ۱۲۸ یا ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌ سازی پرسرعت UFS 3.1 دارد. 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره‌ی ویدئوی تبلیغاتی شیائومی دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات