پوکو M2 شیائومی نمایشگر فول HD پلاس و ۶ گیگابایت رم دارد

شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
پوکو رسما تأیید کرد که گوشی M2 قرار است دارای صفحه‌نمایشی با وضوح فول HD پلاس به‌همراه ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم باشد. گفته می‌شود پوکو M2 صفحه‌نمایش بزرگ و عمر باتری طولانی دارد.
تبلیغات

گوشی شیائومی پوکو ام ۲ (Xiaomi Poco M2) که روز هشتم سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۸ شهریور ۱۳۹۹) رونمایی می‌شود، طبق اعلام رسمی شرکت سازنده دارای صفحه‌نمایشی با وضوح فول HD پلاس خواهد بود. پوکو همچنین می‌گوید این گوشی از ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌گیرد. پوکو و Flipkart مدتی است که برخی جزئیات اولیه درباره‌ی گوشی پوکو M2 دردسترس قرار داده‌اند و ظاهرا هرچه به تاریخ رونمایی M2 نزدیک می‌شویم اطلاعات بیشتری از آن منتشر می‌شود. پوکو پیش‌تر گفته است که گوشی پوکو M2 قرار است از صفحه‌نمایش «بزرگ» با بریدگی قطره‌ای‌شکل در بخش بالایی برای میزبانی از دوربین سلفی استفاده کند و عمر باتری طولانی داشته باشد.

مدل بالارده‌تر گوشی یعنی پوکو M2 پرو که هفدهم تیرماه امسال رونمایی شد، باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی داشت و از نمایشگری ۶٫۶۷ اینچ با پنل LCD و وضوح 1080p استفاده می‌کرد. پوکو M2 پرو به‌طور کلی شباهت‌های بسیار زیادی به ردمی نوت ۹ پرو شیائومی داشت. این موضوع احتمالا بدین معنی است که پوکو M2 قرار است مدل ری‌برند‌شده‌ی ردمی نوت ۹ باشد. ردمی نوت ۹ یکی از میان‌رده‌های شیائومی به‌حساب می‌آید که صفحه‌نمایش ۶٫۵۳ اینچ IPS LCD با وضوح ۲٬۳۴۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل دارد و به اندروید ۱۰ و تراشه‌ی هلیو G85 مدیاتک و حداکثر چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۵٬۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است. 

گوشی پوکو M2 به‌زودی در تاریخ ۱۸ شهریور امسال رونمایی می‌شود.

تصویر اصلی مقاله، ردمی نوت ۹ را نشان می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات