وان ‌پلاس روی سری جدیدی از گوشی‌ های هوشمند اقتصادی کار می‌کند

پنج‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در صورت صحت شایعات، تا انتهای سال ۲۰۲۰ شاهد رونمایی از چهار گوشی هوشمند جدید وان‌پلاس خواهیم بود.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس برای حضور پررنگ‌تر در بازار گوشی‌های هوشمند، گام‌های محکمی برمی‌دارد. شرکت چینی تا چندی پیش به‌عنوان عرضه‌کننده‌ی گوشی‌های هوشمند با سخت‌افزار بالارده شناخته می‌شد که درواقع هدف آن نیز به چالش کشیدن پرچم‌داران شرکت‌های مطرح بود. برخورداری از مشخصات سخت‌افزاری ایده‌آل به‌همراه قیمتی رقابتی نیز سبب شد که محصولات وان‌پلاس لقب «قاتل پرچم‌داران» را به دوش بکشند.

برنامه‌ی جدید سران وان‌پلاس برای آینده‌ی شرکت چینی به‌صورتی است که در بازارهای مختلف گوشی‌های هوشمند ازجمله محصولات پایین‌رده و میان‌رده فعالیت داشته باشد. چندی پیش نیز مشخص شد که وان‌پلاس محصولی با لقب کلاور را توسعه می‌دهد که مجهز به تراشه اسنپدراگون ۴۶۰ شده است.

حال مشخص شده که دو محصول دیگر نیز در دست تولید هستند و القاب بیلی (Billie) و لمنید (Lemonade) را یدک می‌کشند. بیلی گویا مدل جانشین وان‌پلاس نورد خواهد بود و از تراشه اسنپدراگون ۶۹۰ کوالکام قدرت می‌گیرد. انتظار می‌رود که طی روزهای آینده نیز اطلاعات بیشتری از گوشی هوشمند جدید وان‌پلاس با لقب لمنید در فضای مجازی منتشر شود.

در این میان می‌دانیم پرچم‌دار جدید وان‌پلاس نیز با لقب کباب (Kebab) به‌زودی معرفی می‌شود. این محصول که درواقع وان‌پلاس ۸ تی است از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ برخوردار خواهد بود و چندی پیش نیز تصویری رندرشده از آن در فضای مجازی قرار گرفت.

شرکت چینی گویا روی محصول چهارمی نیز کار می‌کند که در داخل شرکت وان‌پلاس با لقب بنگال (Bengal) شناخته می‌شود. چنین تغییراتی باعث خواهد شد تا کاربران بیشتری امکان استفاده از گوشی‌های هوشمند ساخت وان‌پلاس را باتوجه‌به بودجه‌های مختلف داشته باشند. بااین‌حال، مشخص نیست که محصول جدید وان‌پلاس با لقب بنگال چه تراشه‌ای را استفاده خواهد کرد.

تاکنون شرکت وان‌پلاس حضور پررنگی در بازار گوشی‌های هوشمند بالارده داشته است و چندی پیش نیز وان‌پلاس نورد را برای بازار میان‌رده‌ها عرضه کرد. حال به‌نظر می‌رسد که شاهد حضور محصولاتی در بازار پایین‌رده نیز خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات