جیونی ام 30 با باتری ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
برخورداری از طراحی ظاهری زیبا و شیک درکنار مشخصات سخت‌افزاری نسبتا مطلوب ارزش خرید گوشی جیونی ام ۳۰ را افزایش می‌دهد.
تبلیغات

درکنار کاربرانی که دنبال گوشی هوشمندی با مشخصات سخت‌افزاری بالارده مانند تراشه‌ای توانمندتر نسبت به سایر رقبا، برخورداری از دوربینی با امکان ثبت تصاویر باکیفیت یا حتی نمایشگری با قابلیت ارائه‌ی نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی هستند، برخی از کاربران نیز تلفن هوشمندی می‌خواهند که از ظرفیت باتری به‌مراتب بالاتری نسبت به محصولات موجود در بازار برخوردار باشد.

درواقع چنین کاربرانی فرصت کمتری برای شارژ گوشی هوشمند خود دارند یا از تلفن هوشمندشان به‌جای پاوربانک نیز استفاده کرده و محصولات دیگر مانند ساعت هوشمند را شارژ می‌کنند. در همین راستا، جیونی محصولی معرفی کرده که می‌تواند پاسخگوی نیاز چنین کاربرانی باشد.

گوشی هوشمند جیونی ام ۳۰ (Gionee M30) تلفن هوشمندی با باتری به ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپرساعت است که مشخصات سخت‌افزاری نسبتا قابل قبولی را نیز یدک می‌کشد. کاربر امکان شارژ سریع دستگاه را با استفاده از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی خواهد داشت.

جیونی ام 30 / Gionee M30

علاوه بر مشخصات سخت‌افزاری قابل قبول، جیونی ام ۳۰ از طراحی ظاهری بسیار زیبایی نیز برخوردار است. ام ۳۰ از قابی آلومینیومی استفاده می‌کند و برخورداری از باتری با ظرفیت بالا سبب شده تا وزنی معادل ۳۰۵ گرم داشته باشد.

شرکت چینی جیونی برای ام ۳۰ نمایشگری ۶ اینچی با پنل IPS LCD و رزولوشن +HD در نظر گرفته است و در پنل پشتی می‌توان حسگر اسکنر اثرانگشت و دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی را مشاهده کرد. در بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی جا خوش کرده تا کاربر امکان ثبت تصاویر و چت تصویری را داشته باشد.

در زیر قاب جیونی ام ۳۰ تراشه هلیو پی ۶۰ مدیاتک با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره ‌سازی قرار گرفته است. از دیگر مشخصات ام ۳۰ می‌توان به برخورداری از دو بلندگوی استریو، جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری و پشتیبانی از دو سیم‌کارت به‌صورت هم‌زمان اشاره کرد. انتظار می‌رود محصول جدید شرکت چینی در ۳۱ آگوست (۱۰ شهریور) با قیمتی معادل ۲۰۲ دلار روانه بازار چین شود. هنوز مشخص نیست که جیونی ام ۳۰ را آیا در دیگر بازارهای جهان خواهیم دید یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات