منتظر گوشی‌های هوشمند بلک بری در سال ۲۰۲۱ باشید

چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود که مدل‌های جدید گوشی‌های هوشمند بلک‌بری از فناوری ارتباطات 5G پشتیبانی خواهند کرد.
تبلیغات

دو شرکت تی‌سی‌ال و بلک‌بری اوایل سال ۲۰۲۰ اعلام کردند که دیگر همکاری مشترکی نخواهند داشت و تی‌سی‌ال محصولی با برند بلک‌بری تولید نمی‌کند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که کار بلک‌بری در بازار گوشی‌های هوشمند تمام نشده است و از‌این‌پس، وظیفه‌ی محصولات جدید را شرکتی کوچک به‌نام آنوارد موبایل (Onward Mobile) به‌عهده خواهد داشت.

چنین موضوعی نیز رسما تأیید شده و وب‌سایت رسمی شرکت، تیزری درباره‌ی عرضه‌ی محصولات جدید با برند بلک‌بری در سال ۲۰۲۱ منتشر کرده است. در تیزر نکته‌ی جالبی نیز دیده می‌شود که بیانگر برخورداری گوشی‌های هوشمند در دست تولید از فناوری ارتباطات 5G است.

به‌گفته‌ی شرکت آنوارد موبایل، محصولات در دست تولید ازنظر امنیتی بسیار ایمن خواهند بود و از راهکارهای امنیتی رمزگذاری سرتاسر نیز استفاده می‌کنند. در توضیحات وب‌سایت آمده است که آنوارد موبایل از مهندسان بلک‌بری و شرکتی وابسته به فاکسکان به‌نام FIH Mobile برای طراحی و ساخت گوشی‌های هوشمند جدید استفاده می‌کند.

جالب است بدانید که محصولات بلک‌بری به‌دلیل داشتن کیبورد فیزیکی معروف شده‌اند و گویا یکی از تلفن‌های هوشمند جدید با برند این شرکت نیز از کیبوردی فیزیکی برخوردار خواهد بود. در کارنامه‌ی آنوارد موبایل نمی‌توان تمرکزی ویژه روی تولید گوشی‌های هوشمند مشاهده کرد؛ بااین‌حال، علاقه‌مندان به محصولات بلک‌بری امیدوار هستند که شرکت آمریکایی توانایی تولید محصولاتی ایدئال را داشته باشد.

متأسفانه مشخص نیست که محصولات درنظرگرفته‌شده چه مشخصات سخت‌افزاری دارند و برای کدام رده از تلفن‌های هوشمند تولید خواهند شد. باوجوداین، مشاهده‌ی پرچم‌داری تمام‌عیار از برند بلک‌بری خالی از لطف نخواهد بود؛ پرچم‌داری که البته آنوارد موبایل می‌سازد.

دیدگاه شما چیست؟ آیا از عرضه‌ی مجدد محصولات بلک‌بری به بازار استقبال می‌کنید؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران زومیت به‌اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات