تصاویری از طراحی جذاب گلکسی اس 20 نسخه طرفداران منتشر شد

یک‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
نسخه طرفداران گلکسی اس 20 درواقع درمقایسه‌با نسخه‌ی اصلی از سخت‌افزاری تضعیف‌شده برخوردار است تا قیمت نهایی آن کاهش یابد.
تبلیغات

سامسونگ چندی پیش محصولات مختلفی ازجمله سری جدید گوشی گلکسی نوت ۲۰ را رونمایی کرد که البته گلکسی زد فولد ۲ را نیز نمی‌توان از قلم انداخت. بااین‌حال، شرکت کره‌ای برنامه‌های بیشتری برای عرضه محصولات مختلف در نظر دارد. یکی از این برنامه‌ها، عرضه‌ی نسخه‌ای ارزان‌قیمت از گلکسی اس ۲۰ است که درواقع نسخه‌ی طرفداران نامیده خواهد شد. محصول جدید سامسونگ که گلکسی اس ۲۰ اف ای (Galaxy S20 FE) نیز نامیده می‌شود، درحقیقت نسخه‌ای تضعیف‌شده از گلکسی اس ۲۰ خواهد بود که البته طراحی متفاوتی نیز به‌همراه دارد.

اخیرا تصاویری در فضای مجازی منتشرشده است که نسخه‌ی طرفداران گلکسی اس ۲۰ را در رنگ‌بندی آبی روشن به‌نمایش می‌گذارد. نسخه‌ی طرفداران از سری گلکسی اس ۲۰ محسوب می‌شود؛ اما می‌توان شباهت‌هایی ازنظر طراحی به‌ویژه پنل پشتی را به سری گلکسی نوت ۲۰ مشاهده کرد.

ماژول دوربین اصلی از طراحی مکعب‌مستطیلی شکلی برخوردار است و لبه‌های دایره‌ای‌شکل دارد. دوربین سلفی نیز در داخل حفره‌ای قرار گرفته است تا بخش بیشتری از پنل جلویی به نمایشگر اختصاص یابد. ابعاد محصول جدید سامسونگ به ۱۶۱ در ۷۳ میلی‌متر و ضخامتش ۸ میلی‌متر می‌رسد.

در پنل پشتی، ماژول دوربینی سه‌گانه را شاهد هستیم که از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با حسگر سونی IMX555 و دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربینی ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی اپتیکال سه‌برابری تشکیل شده است. انتظار می‌رود دوربین سلفی نیز حسگری ۳۲ مگاپیکسلی را یدک بکشد.

به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی طرفداران گلکسی اس ۲۰ فاقد جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری است و گویا از حسگر اسکنر اثرانگشت ادغام‌شده با نمایشگر بهره می‌برد. ازنظر مشخصات سخت‌افزاری، انتظار می‌رود که در دل محصول جدید سامسونگ، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ و ۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی قرار گیرد. بااین‌حال، احتمال برخورداری این نسخه از سری گلکسی اس ۲۰ از حافظه‌هایی با ظرفیت کمتر وجود دارد.

نمایشگر گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ نسخه‌ی طرفداران احتمالا ۶/۵ یا ۶/۶ اینچی خواهد بود و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را به کاربران ارائه می‌کند. از دیگر مشخصات محصول معرفی‌نشده‌ی شرکت کره‌ای می‌توان به باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی، گواهی IP68، سیستم‌عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری OneUI 2.5 اشاره کرد. نسخه‌ی طرفداران گلکسی اس ۲۰ در چهار رنگ‌بندی قرمز، سفید، سبز و نارنجی و در دو نسخه‌ی 5G و LTE دراختیار کاربران قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود زمان عرضه‌ی نسخه‌ی طرفداران گلکسی اس ۲۰ اکتبر ۲۰۲۰ باشد و قیمت احتمالی نسخه‌ی 5G آن نیز ۷۵۰ دلار برآورد می‌شود.

گلکسی اس 20 نسخه طرفداران / Samsung Galaxy S20 FE
گلکسی اس 20 نسخه طرفداران / Samsung Galaxy S20 FE
گلکسی اس 20 نسخه طرفداران / Samsung Galaxy S20 FE
گلکسی اس 20 نسخه طرفداران / Samsung Galaxy S20 FE
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات