پیش فروش آنر 9A از ۲۵ مرداد در ایران آغاز می‌شود

جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
آنر 9A به‌عنوان یکی از گوشی‌های میان‌رده‌، اردیبهشت ماه جاری رونمایی شد؛ حال شرکت آنر در نظر دارد تا طی مراسمی که فردا، ۲۵ مرداد برگزار می‌شود، پیش‌فروش این گوشی را در کشور آغاز کند.
تبلیغات

آنر اردیبهشت ماه سال جاری نسل جدید گوشی‌هوشمند آنر 9A را به‌همراه دو گوشی هوشمند دیگر به‌نام‌های آنر ۹ سی و آنر ۹ اس رونمایی کرد. آنر 9A که یک محصول میان‌رده به شمار می‌رود از مشخصاتی چون نمایشگر ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۱٫۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل، تراشه‌ی هلیو پی ۲۲ مدیاتک به‌همراه ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌ سازی با امکان افزایش ازطریق کارت حافظه‌ میکرو اس‌دی بهره می‌برد. همچنین باید به باتری ۵هزار میلی‌امپر ساعتی به‌همراه تراشه‌ی NFC نیز اشاره کرد. 

گوشی آنر ۹ اِی از جود یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد که در بریدگی قطره‌ای شکل نمایشگر جا گرفته است. ضمنا باید به دوربین دوگانه در پنل پشتی نیز اشاره کرد که حاصل کنار هم قرار گرفتن یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی است. نکته‌ی جالب در مورد آنر ۹ اِی این است که این گوشی باتوجه‌به بهره‌گیری از یک باتری ۵هزار میلی‌امپر ساعتی، قادر است در نقش پاوربانک نیز ظاهر شده و با بهره‌گیری از فناوری Reverse Charging امکان شارژ ازطریق کابل OTG را فراهم کند. 

براساس اطلاعات ارائه شده توسط آنر، پیش‌فروش گوشی‌هوشمند 9A قرار است تا به‌صورت رسمی طی مراسمی که روز شنبه، ۲۵ مرداد برگزار می‌شود، آغاز شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات