می 10 اولترا و ردمی K30 پرو در بازارهای بین‌المللی عرضه نمی‌شوند

چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از رسانه‌های نام‌آشنا در گزارشی غیرمنتظره مدعی شده شیائومی نمی‌خواهد گوشی‌های جدید ردمی K30 اولترا و می ۱۰ اولترا را در بازارهای بین‌المللی عرضه کند و این دستگاه‌ها در انحصار چین هستند.
تبلیغات

شیائومی شب گذشته با برگزاری مراسمی آنلاین، رسما دو گوشی و یک تلویزیون هوشمند جدید را رونمایی کرد. دیشب، این شرکت چینی دَه‌ساله شد؛ به‌همین‌دلیل، محصولاتی بسیار خاص با خود به مراسم آورده بود.

چینی‌ها گوشی شیائومی می ۱۰ اولترا را به‌عنوان جدیدترین پرچم‌دار خود رونمایی کردند. این گوشی هوشمند به صفحه‌نمایش بزرگ ۱۲۰ هرتزی و دوربینی با بزرگ‌نمایی دیجیتال ۱۲۰ برابری مجهز شده است. می ۱۰ اولترا نخستین گوشی دنیا به‌حساب می‌آید که با فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی عرضه می‌شود و می‌تواند باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی دستگاه را در ۲۰ دقیقه شارژ‌ کند. ردمی کی ۳۰ اولترا دیگر گوشی جدید شیائومی به‌حساب می‌آید که از شارژ سریع ۳۳ واتی و دوربین چهارگانه برخوردار است. افزون‌براین، شیائومی در مراسم شب گذشته‌اش، Mi TV LUX OLED Transparent Edition را به‌عنوان نخستین تلویزیون شفاف دنیا رونمایی کرد که به مرحله‌ی تولید انبوه می‌رسد.

شیائومی می ۱۰ اولترا به‌همراه ردمی K30 اولترا نخستین گوشی‌های شرکت چینی با پسوند اولترا به‌حساب می‌آیند. جدیدترین گوشی برند ردمی همچون می ۱۰ اولترا، به صفحه‌نمایش AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و تراشه‌ی هفت‌نانومتری دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس مدیاتک مجهز شده است.

به‌گفته‌ی شیائومی، عرضه‌ی می ۱۰ اولترا از ۱۶ اوت ۲۰۲۰ (۲۶ مرداد ۱۳۹۹) و ردمی K30 اولترا از ۱۴ اوت ۲۰۲۰ (۲۴ مرداد ۱۳۹۹) در چین آغاز خواهد شد. طبق اعلام گزارشی جدید، کاربران ساکن خارج از چین ممکن است هیچ‌گاه فرصت کار با گوشی‌های جدید شیائومی را پیدا نکنند.

رسانه‌ی GSMArena در گزارشی اختصاصی به‌نقل از یکی از نمایندگان شیائومی می‌گوید دو گوشی می ۱۰ اولترا و ردمی K30 اولترا در انحصار بازار چین هستند و بعید است در بازارهای جهانی عرضه شوند. این گفته باعث می‌شود با خود فکر کنیم احتمال دارد شیائومی این دو گوشی را با برند دیگری مانند پوکو روانه‌ی بازارهای بین‌المللی کند. بااین‌حال، GSMArena می‌نویسد احتمال عرضه‌ی دو گوشی یادشده با برندهای دیگر نیز رد شده است. 

گوشی پوکو F2 پرو به‌طورکلی شباهت‌های زیادی با ردمی K30 اولترا دارد؛ بنابراین، علاقه‌مندان به مدل جدید گوشی‌های ردمی می‌توانند سراغ تهیه‌ی F2 پرو بروند. باوجوداین، هیچ گوشی دیگری از شیائومی در بازارهای بین‌المللی پیدا نمی‌شود که بتوان آن را در حدواندازه‌ی می ۱۰ اولترا دانست. شیائومی گوشی می ۱۰ پرو را در بازارهای جهانی عرضه کرده است؛ اما این گوشی تفاوت‌های چشمگیری با مدل اولترا دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات