تصاویر رندرشده جدیدی از گلکسی زد فولد 2 سامسونگ منتشر شد

پنج‌شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
در تصاویر رندرشده‌ی گلکسی زد فولد ۲ می‌توان گوشی تاشوی سامسونگ را در دو رنگ‌بندی با برخورداری از دوربین سه‌گانه مشاهده کرد.
تبلیغات

انتظار می‌رود به‌زودی شاهد رونمایی سامسونگ از گوشی هوشمند تاشوی جدید خود به‌نام گلکسی زد فولد ۲ باشیم که البته ویژگی‌های منحصر به‌فرد ازجمله سازگاری با فناوری ارتباطات ۵ جی را یدک می‌کشد. حال، تصاویری رندرشده از محصول در دست ساخت شرکت کره‌ای در فضای مجازی قرار گرفته است که ما را کمی با طراحی ظاهری آن آشنا می‌‌سازد.

در تصاویر می‌توان گوشی هوشمند را از زوایای مختلف مشاهده کرد. همچنین به‌نظر می‌رسد که گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد ۲ در دو رنگ‌بندی مشکی و برنزی عرضه خواهد شد. گویا سامسونگ برای محصول جدید خود از طراحی کتابی استفاده کرده است؛ به این صورت که گلکسی زد فولد ۲ از دو نمایشگر جداگانه استفاده می‌کند. در حالت عادی، کاربر به نمایشگر کوچک‌تر دسترسی دارد و در حالت گسترده نیز به نمایشگری دیگر البته با ابعاد به مراتب بزرگ‌تر دسترسی خواهد داشت.

تفاوت دیگر در نحوه اتصال بدنه‌های گوشی به یکدیگر است. در نسل قبلی گلکسی زد فولد شاهد بودیم که لولاها در بیرون پنل قرار داشتند؛ اما در طراحی جدید، لولاها داخل بدنه قرار گرفته‌اند و زمانی‌که گوشی در حالت گسترده قرار گرفت، برآمدگی لولاها در پنل پشتی مشاهده نخواهد شد.

رنگبندی مشکی گلکسی زد فولد 2 سامسونگ / Galxy Z Fold 2 Samsung

میزان حاشیه نیز در دورتادور نمایشگر بسیار کاهش یافته است. شاید برخورداری از طراحی جدید لولاها باعث شده باشد که ضخامت گوشی هوشمند کمی افزایش یابد؛ اما به‌نظر می‌رسد که طراحی جدید به ارگونومی گوشی هوشمند کمک شایانی کرده است.

در پنل پشتی می‌توان دوربینی با ترکیب سه‌گانه مشاهده کرد که البته فلش LED نیز روی ماژول دوربین تعبیه شده است. تقریبا می‌توان گفت که طراحی ظاهری ماژول دوربین اصلی شباهت بسیاری به نمونه استفاده‌شده در گلکسی نوت ۲۰ خواهد داشت.

رنگبندی برنزی گلکسی زد فولد 2 سامسونگ / Galxy Z Fold 2 Samsung

انتظار می‌رود که گلکسی زد فولد ۲ در ۵ اوت (۱۵ مرداد) رونمایی شود؛ زمانی‌که سری جدید گلکسی نوت ۲۰ نیز معرفی خواهد شد. از نظر مشخصات سخت‌افزاری انتظار می‌رود که روی پنل اصلی نمایشگری ۶/۲۳ اینچی Super AMOLED قرار گیرد و در حالت گسترده نیز کاربر به نمایشگری ۷/۷ اینچی با پنل Super AMOLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دسترسی داشته باشد.

ماژول دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دو دوربین دیگر ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود که ویژگی آن‌ها هنوز مشخص نشده است. برای ثبت تصاویر سلفی نیز دوربینی ۱۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. گویا دوربین سلفی در پشت نمایشگر پنهان شده است؛ زیرا در تصاویر رندرشده نمی‌توان آن را مشاهده کرد.

گلکسی زد فولد ۲ دارای حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی است و از ارتباطات ۵ جی نیز پشتیبانی می‌کند. در درون گوشی هوشمند، دو باتری قرار گرفته که مجموع ظرفیت آن‌ها به ۴،۳۵۶ میلی‌آمپرساعت می‌رسد. امکان شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی و همچنین شارژ معکوس ۱۵ واتی نیز برای گلکسی زد فولد ۲ در نظر گرته شده است. انتظار می‌رود قیمت احتمالی برای محصول جدید سامسونگ در حدود ۱،۹۸۰ دلار باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات