مدل جدید ال جی ولوت با تراشه دایمنسیتی 800 دیده شد

چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مدل سوم گوشی ال‌جی ولوت به‌تازگی در کنسول گوگل‌پلی دیده شده است. این مدل تراشه‌ی هشت‌هسته‌ای دایمنسیتی ۸۰۰ مدیاتک خواهد داشت که از 5G پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

ال‌جی گوشی ولوت (LG Velvet) را در دو مدل روانه‌ی بازار کرده و گزارش‌های جدید نشان می‌دهد مدل سوم این دستگاه نیز در راه است. مدل اول این گوشی ال‌جی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می‌برد و می‌تواند با شبکه‌ی 4G ارتباط برقرار کند؛ درحالی‌که مدل دوم از تراشه‌ی اسنپدراگون 765G برخوردار و به شبکه‌ی 5G مجهز است. به‌تازگی، جزئیات اولیه‌ی مدل سوم ال‌جی ولوت در کنسول گوگل‌پلی مشاهده شده است. طبق اعلام فهرست جدید کنسول گوگل‌پلی، ال‌جی ولوت جدید تراشه‌ی مدیاتک MT6883 خواهد داشت و MT6883 کدنام انتخاب‌شده برای دایمنسیتی ۸۰۰ است.

مدیاتک دی‌ سال گذشته تراشه‌ی 5G دایمنسیتی ۸۰۰ را رونمایی کرد. پردازنده‌ی مرکزی (CPU) این تراشه از نوع هشت‌هسته‌ای است و دو نوع هسته با نام‌های کورتکس A76 و کورتکس A55 دارد. کورتکس A76 هسته‌ی اصلی است و کورتکس A55 در دسته‌ی هسته‌های کم‌مصرف قرار می‌گیرد. تمامی این هسته‌ها به حداکثر سرعت کلاک ۲ گیگاهرتز دست پیدا می‌کنند. دایمنسیتی ۸۰۰ مدیاتک از حافظه‌ی رم LPDDR4x با ظرفیت حداکثر ۱۶ گیگابایت و حافظه‌ ذخیره ‌سازی UFS پشتیبانی می‌کند. پردازنده‌ی گرافیکی (GPU) این تراشه از نوع Arm Mali-G57 MC4 است که از صفحه‌نمایش‌هایی با حداکثر نرخ نوسازی (رفرش ریت) ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. بلوتوث ۵٫۱ و وای‌فای ۵ جزو دیگر مشخصه‌های مهم تراشه‌ی مدیاتک هستند.

مشخصات مدل سوم ال جی ولوت / LG Velvet در کنسول گوگل پلی

همان‌طورکه در تصویر بالا می‌بینید، مدل سوم ولوت قرار است صرفا ازلحاظ تراشه تغییر کند. بر‌این‌اساس، گوشی جدید ولوت به صفحه‌نمایش فول HD پلاس (۲،۴۶۰ در ۱،۰۸۰ پیکسل) با تراکم ۴۲۰ پیکسل در هر اینچ و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و سیستم‌عامل اندروید ۱۰ مجهز می‌شود. همچنین، فهرست جدید کنسول گوگل‌پلی حاوی عکسی از محصول است که درمقایسه‌با مدل‌های دیگر تغییری به‌خود ندیده و عملا ولوت جدید ازلحاظ ظاهری تغییر پیدا نمی‌کند. درحال‌حاضر، نمی‌دانیم دیگر مشخصه‌های ولوت جدید قرار است همچون دو مدل دیگر باشد یا خیر. ناگفته نماند مدل‌های دیگر گوشی از صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچ AMOLED با نسبت ۲۰.۵:۹ و دوربین سه‌گانه‌ با فرم «قطره‌ی باران» در پنل پشتی و باتری ۴،۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار است.

یکی از لوازم جالبی که با گوشی عرضه می‌شود، قابی با نام LG Dual Screen است که تعداد نمایشگرهای ال‌جی ولوت را به عدد دو می‌رساند. در صفحه‌نمایش دوم نیز، بریدگی قطره‌ای‌شکل در بالا قرار گرفته و پنل پشتی ال‌جی ولوت میزبان دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج ۵ مگاپیکسلی است. پنل جلویی ولوت از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند و حسگر اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و درگاه USB Type-C از دیگر مشخصه‌های ال‌جی ولوت هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات