گوشی هوشمند ریلمی 6i با نمایشگر ۹۰ هرتز و قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار در هند معرفی شد

شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
گوشی هوشمند جدید ریل‌می برای بازار هند با نمایشگر ۹۰ هرتزی، در بازه‌ی قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار، روانه بازار هند می‌شود.
تبلیغات

ریل‌می، جدیدترین گوشی اقتصادی خود را در بازار هند معرفی کرد. گوشی ریلمی ۶ آی، شباهت زیادی به برادر بزرگ‌ترش ریلمی 6s دارد و به‌نوعی یک به‌روزرسانی در خانواده‌ی محصولات شرکت محسوب می‌شود. گوشی جدید ریل‌می هم مانند دیگر محصولات آن‌ها در بازار هند، قابلیت‌های مناسبی را دراختیار کاربران دسته‌ی اقتصادی بازار قرار می‌دهد.

گوشی Realmi 6i با نمایشگر ۶/۵ اینچی LCD و رزولوشن ۱۰۸۰*۲۴۰۰ عرضه می‌شود که نرخ نوسازی ۹۰ هرتز را به کاربر ارائه می‌کند. ریل‌می از پردازنده‌ هشت هسته‌ای مدیاتک هلیو G90T در گوشی جدید خود استفاده می‌کند که دو نوع پیکربندی رم و حافظه‌ ذخیره‌سازی را دراختیار خریداران قرار می‌دهد. یک نسخه با ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و چهار گیگابایت رم و دیگری با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت رم به فروش می‌رسد. ریل‌می از حافظه‌ی نوع UFS 2.1 در گوشی اقتصادی جدید استفاده می‌کند. کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از کارت میکرو SD، ظرفیت ذخیره‌سازی گوشی خود را افزایش دهند. Realmi 6i همچنین با دو درگاه سیم‌کارت عرضه می‌شود.

گوشی جدید Realmi 6i از دوربین با پیکربندی چهارگانه بهره می‌برد. دوربین اصلی با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل و دیافراگم f/1.8n درکنار یک دوربین هشت مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین دو مگاپیکسلی مایکرو و یک دوربین دو مگاپیکسلی مونوکروم با لنز پرتره قرار می‌گیرد. دوربین سلفی نیز با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل در طراحی حفره‌ای در پنل نمایشگر قرار گرفته است.

گوشی Realmi 6i نمای پشت

ریل‌می در گوشی جدید خود، قابلیت‌هایی جذاب مرسومی را به دسته‌ی گوشی‌های اقتصادی می‌آورد. به‌عنوان مثال می‌توان به حسگر اثر انگشت در کناره‌ی بدنه، پورت ۳/۵ میلی‌متری هدفون، پورت USB-C برای شارژ و انتقال داده و امکان استفاده از شارژر ۳۰ واتی با قابلیت Flash Charge اشاره کرد. با استفاده از قابلیت مذکور می‌توان باتری ۴،۳۰۰ میلی‌آمپری گوشی را در کمتر از یک ساعت به‌طور کامل شارژ کرد. البته گوشی Realmi 6i به‌صورت پیش‌فرض با شارژر ۲۰ واتی عرضه می‌شود.

گوشی جدید ریل‌می در دو رنگ سفید و مشکی به‌ نام‌های Lunar White و Eclipse Black عرضه می‌شود. شرکت سازنده می‌گوید گوشی با وجود عدم دریافت تأییدیه‌ی IP، مقاومت خوبی در برابر پاشش آب از خود نشان می‌دهد. ریل‌می ادعا می‌کند اسپیکرها و پورت‌ها به‌خوبی عایق‌بندی شده‌اند تا مقاومت مناسبی در برابر نفوذ قطره‌های آب داشته باشند. از قابلیت‌های دیگر Realmi 6i می‌توان به بهره‌مندی از لایه‌ی محافظ گوریلا گلس ۳ در نمایشگر اشاره کرد.

نسخه‌ی ۴/۶۴ گوشی جدید ریل‌می با قیمت حدود ۱۷۳ دلار از ۳۱ جولای (۱۰ مرداد) در بازار هند عرضه می‌شود. نسخه‌ی ۶/۱۲۸ هم تنها ۲۷ دلار گران‌تر خواهد بود. قیمت گوشی اوپو ریل‌می 6i باتوجه‌به قیمت بالای نسخه‌ی قبلی یعنی 6s یک رقابت قیمتی شدید را نشان می‌دهد. به‌هرحال ریل‌می باید تلاش خود را هرچه بیشتر به کار بگیرد تا با رقبای قدرتمند در بازار اقتصادی هند روبه‌رو شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات