اینفوگرافیک پی ۴۰ پرو؛ پرچم‌دار دوربین‌محور هواوی

سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی پی ۴۰ پرو پرچم‌دار جدید و دوربین‌محور هواوی و یکی از گوشی‌های خوش‌ساختی است که تا امروز تولید شده است. با زومیت همراه شوید تا با امکانات و مشخصات این گوشی در قالب اینفوگرافیک آشنا شوید.
تبلیغات

چند سال پیش، تفاوت زیادی بین دوربین گوشی‌ هوشمند با دوربین‌های دیجیتال وجود داشت و گوشی‌ها ابزار مناسبی برای ثبت لحظات مهم زندگی نبودند. بااین‌حال، رفته‌رفته بهبود قابلیت‌های دوربین گوشی‌های هوشمند را شاهد بودیم؛ به‌طوری‌که در چند سال گذشته، فاصله‌ی بین گوشی‌ها و دوربین‌های دیجیتال تقریبا محو شده است؛ گوشی‌هایی دوربین‌محور که باعث شدند فروش دوربین‌های دیجیتال به‌طرز چشمگیری کم شود. سری P هواوی یکی از مدل‌های اصلی است که با همکاری با برند لایکا در تکامل دوربین گوشی‌های هوشمند ایفای نقش کرده است.

امسال جدیدترین مدل از سری P با نام هواوی پی ۴۰ پرو معرفی شد. این مدل هم مثل مدل‌های گذشته، به‌طور ویژه‌ای روی عکاسی و فیلم‌برداری تمرکز کرده است. در پشت این گوشی هواوی، چندین دوربین قرار دارد که برای نمونه، می‌توانیم به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۴۰ مگاپیکسلی اشاره کنیم. بد نیست بدانید که این گوشی قابلیت عکاسی با بزرگ‌نمایی پنج‌برابری و فیلم‌برداری 4K با نرخ ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه را هم دارد. همچنین، جزو معدود مدل‌های بازار است که می‌توانید در وضعیت نوری مختلف، عکس‌های باکیفیتی در حالت‌های مختلف ثبت کند.

جدا از دوربین و کمبودهای نرم‌افزاری (نبود سرویس‌های گوگل)، هواوی پی ۴۰ پرو به‌راحتی یکی از گوشی‌های برتر و خوش‌ساخت ساخته‌شده تا امروز است. همان‌طورکه در بررسی هواوی پی ۴۰ پرو گفتیم، در جهان موازی که این گوشی به سرویس‌های گوگل مجهز شده باشد، می‌توانیم آن را به‌عنوان یکی از گوشی‌های برتر دنیا پیشنهاد دهیم.

درادامه، اینفوگرافیک هواوی پی ۴۰ پرو را مشاهده کنید. در این اینفوگرافیک، همه‌ی مشخصات فنی این گوشی را یکجا قرار داده‌ایم تا بتوانید در یک نگاه با پرچم‌دار جدید هواوی آشنا شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات