کیفیت نمایشگر خارجی گلکسی Z فولد 2 افزایش می‌یابد

دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
اطلاعاتی از یک فرمور جدید سامسونگ فاش شده است که بهبود درخورتوجه کیفیت و کارایی را در نمایشگر خارجی گلکسی Z فولد ۲ نشان می‌دهد.
تبلیغات

سامسونگ تصمیم دارد تا در گوشی تاشدنی جدید موسوم به گلکسی Z فولد ۲ تمامی قابلیت‌ها و کارایی‌های اصلی مدنظر برای گکلسی فولد را پیاده‌سازی کند. آن‌ها تصمیم دارند تا از جدیدترین فناوری‌ها در پرچم‌دار تاشدنی جدید خود استفاده کنند و تجربه‌ی کاربری آن را هم نسبت به نسخه‌های قبلی، بسیار بهبود دهند.

ایده‌ی نمایشگر تاشدنی برای اولین گوشی هوشمند تاشدنی سامسونگ به اندازه‌ی کافی جذاب و خاص بود، اما استفاده از بریدگی در نمایشگر داخلی گلکسی فولد برای دوربین سلفی، از زیبایی آن می‌کاست. همچنین حاشیه‌های زیاد نمایشگر خارجی هم کیفیت و زیبایی دستگاه را کاهش می‌داد.

Samsung Galaxy Fold / گلکسی فولد سامسونگ

حاشیه‌های زیاد نمایشگر دوم و بریدگی دوربین در نمایشگر اصلی در گلکسی فولد

اخبار و شایعه‌های قبلی ادعا می‌کردند که در نسخه‌ی جدید گوشی تاشدنی سامسونگ، از دوربین سلفی با طراحی حفره‌ای روی نمایشگر استفاده خواهد شد. اکنون یک فرمور متعلق به گوشی به‌نام Glaxy Z Flip 5G فاش شده که تحلیل‌گر XDA-Developers آن را بررسی کرده است. Max Weinbach در توییتر، اطلاعاتی را از فرمور فاش‌شده منتشر کرد که جزئیاتی از گوشی سامسونگ گلکسی Z فولد 2 را هم نشان می‌دهد.

کدهای فاش شده از فرمور گلکسی Z فولد 2

مکس در توییتر نوشت که سامسونگ در گوشی جدید از نمایشگرهای ۲۵:۹ و ۵:۴ استفاده خواهد کرد. نمایشگر ۲۵:۹ که به‌عنوان نمایشگر خارجی استفاده می‌شود، کمترین حاشیه‌های ممکن را خواهد داشت. او همچنین می‌گوید هر دو نمایشگر داخلی و خارجی از دوربین سلفی با طراحی حفره‌ای بهره خواهند برد. باتوجه‌به همین اطلاعات، طرحی کلی از گوشی گلکسی Z فولد ۲ ساخته شد که در مقایسه‌ی آن با گلکسی فولد، تفاوت فاحش را در طراحی نمایشگر مشاهده می‌کنیم (تصویر بالای پست).

در بخش دیگری از اطلاعات فاش‌شده گفته شد که کاربر می‌تواند از نمایشگر خارجی به‌عنوان پنجره‌ی دید دوربین اصلی هم استفاده کند. درنتیجه می‌توان بدون نیاز به بازکردن دستگاه، با استفاده از دوربین اصلی با ساختار چندلنزی، عکاسی کرد. به‌علاوه، با استفاده از نمایشگر خارجی به‌عنوان پنجره‌ی دید در حالت باز بودن دستگاه، می‌توان از دوربین اصلی به‌عنوان دوربین سلفی هم استفاده کرد. در این حالت، نمایشگر اصلی خاموش خواهد شد.

مکس برخی بهبودهای طراحی و کارایی دیگر را هم در Galaxy Z Fold 2 کشف کرده است. در بخش فیلم‌برداری موسوم به Pro Video، کاربر می‌تواند میکروفن فیلم‌‌برداری را انتخاب کند. گزینه‌های متعدد میکروفن داخلی، خارجی، ترکیب هردو، میکروفن بلوتوثی و USB در این بخش قابل انتخاب خواهند بود. سامسونگ همچنین از فیلم‌برداری 8K با نسبت ۲۱:۹ هم در گوشی جدید پشتیبانی می‌کند. از قابلیت‌های دیگر می‌توان به Single Tek با بازه‌ی زمانی پنج تا ۱۵ ثانیه و همچنین امکان اشتراک گالری دوربین با QR اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات