ایسوس ROG Phone 3 باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد

شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌لطف اعطای گواهی NCC به ایسوس راگ فون ۳، اکنون می‌دانیم این گوشی قرار است باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داشته باشد.
تبلیغات

ایسوس پیش‌تر اعلام کرده بود که قصد دارد روز ۲۲ جولای ۲۰۲۰ (۱ مرداد ۱۳۹۹) با برگزاری مراسمی آنلاین از گوشی ROG Phone 3 پرده‌برداری کند. ظاهرا گوشی موردبحث قرار است برای بازار چین و هند معرفی شود. بر اساس گزارش جدید رسانه‌ی DealnTech، گوشی جدید ایسوس به‌تازگی گواهی NCC تایوان را دریافت کرده است. دریافت گواهی موردبحث باعث شده ایسوس ROG Phone 3 روی وب‌سایت NCC ظاهر شود تا برخی از مشخصات فنی آن را که پیش از این فاش نشده بودند، بفهمیم.

شماره‌مدل فهرست‌شده در وب‌سایت NCC برای گوشی موردبحث، ASUS_I003D است. بر اساس اطلاعات، این گوشی با شارژر ۳۰ وات در جعبه عرضه خواهد شد، شارژری که مدل‌نامبر A299-200150U-US دارد. ظرفیت باتری ایسوس ROG Phone 3 برابربا ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود و این گوشی از ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ ذخیره ‌سازی بهره خواهد گرفت. پیش‌تر شاهد ثبت‌شدن گوشی در نهاد TENAA بودیم. TENAA گفته بود ایسوس ROG Phone 3 باتری ۵٬۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد. شرکت‌ها به‌هنگام عرضه‌ی گوشی در بازار، ظرفیت اسمی باتری را اعلام می‌کنند که همیشه بیشتر از ظرفیتِ برآوردشده است. بنابراین عملا در بین داده‌های NCC و TENAA تناقض دیده نمی‌شود.

ایسوس به‌صورت رسمی اعلام کرده است که گوشی ROG Phone 3 از تراشه‌ی جدید اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس کوالکام استفاده می‌کند. اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس نخستین تراشه‌ی موبابلی دنیا است که توانایی دست‌‌یابی به فرکانس پردازشی بالای ۳ گیگاهرتز را دارد. آن‌طور که اطلاعات فاش‌شده در وب‌سایت TENAA اعلام می‌کنند، گوشی گیمینگ جدید ایسوس ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم دارد و به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ روانه‌ی بازار می‌شود. ROG Phone 3 دارای صفحه‌نمایش ۶٫۵۹ اینچ AMOLED با وضوح فول HD پلاس خواهد بود. به‌علاوه در این گوشی قرار است حسگر اثر انگشت به زیر صفحه‌نمایش منتقل شود. 

ایسوس ROG Phone 3 میزبان مجموعا چهار دوربین است که سه عدد از آن‌ها در پنل پشتی حضور دارند و دوربین چهارم در نقش دوربین سلفی ظاهر می‌شود. درحال‌حاضر فقط جزئیات یکی از دوربین‌ها را می‌دانیم. از قرار معلوم این گوشی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. به‌علاوه یکی از دوربین‌های دیگر پنل پشتی مجهز به حسگر ۱۳ مگاپیکسلی است. به‌طور کلی انتظار داریم در پنل پشتی از یک دوربین عادی، یک دوربین فوق عریض و یک دوربین عمق‌سنج (یا ماکرو) استفاده شود. 

همان‌طور که اشاره کردیم Asus ROG Phone 3 در تاریخ یکم مردادماه امسال رونمایی می‌شود. Asus ROG Phone 3 درکنار لنوو لیجن نخستین گوشی‌های دنیا هستند که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس بهره می‌برند. گوشی لنوو لیجن نیز در همین روز معرفی می‌شود. باید درنهایت ببینیم که قیمت گوشی ایسوس ROG Phone 3 چند دلار خواهد بود.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این زمینه دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات