گوشی اقتصادی وان‌پلاس تنها برای بازار هند و اروپا عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس اعلام کرد مدلی از گوشی‌های هوشمند این شرکت با قیمتی به مراتب ارزان‌تر ساخته و عرضه می‌شود.
تبلیغات

وان‌پلاس را می‌توان از محبوب‌ترین شرکت‌های چینی دانست که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. عرضه محصولاتی با مشخصات سخت‌افزاری توانمند و برچسب قیمتی رقابتی از ویژگی‌های اصلی محصولات وان‌پلاس محسوب می‌شود؛ اما باید در نظر داشت که وان‌پلاس بیشتر به دلیل ساخت گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار مشهور است.

با این حال، برای مدتی می‌شود که شرکت چینی برای ورود به بازار محصولات میان‌رده و پایین‌رده آماده می‌شود. وان‌پلاس گویا در نظر دارد مدلی جدید از گوشی‌های هوشمند خود را به بازار هند و اروپا عرضه کند که قیمت رقابتی و مشخصات سخت‌افزاری توانمند از ویژگی‌های متمایزکننده آن نسبت به رقبا خواهد بود.

با وجود اینکه قیمت وان‌پلاس ۸ پرو به دلیل برخورداری از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ و سازگاری با فناوری ۵ جی کمی بالاتر از سطح توقعات بود؛ اما شرکت چینی قصد دارد با عرضه محصولات متنوع نظر کاربران و علاقه‌مندان را بار دیگر به خود جلب کند.

پیت لائو، مدیرعامل وان‌پلاس نیز چنین موضوعی را در حساب شخصی خود در ویبو و توییتر بارها تایید کرده است. به گفته پیت لائو سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند مقرون به‌صرفه از وان‌پلاس در راه هستند و گویا قرار است مشخصاتی برای محصولات پریمیوم را در سری جدید محصولات اقتصادی وان‌پلاس مشاهده کنیم.

متاسفانه محصول جدید وان‌پلاس تنها برای بازار اروپا و هند در نظر گرفته شده است و مشخص نیست که آیا گوشی‌های جدید اقتصادی شرکت چینی به بازار دیگری نیز راه می‌یابند یا خیر. با در نظر گرفتن سخنان پیت لائو، سری وان‌پلاس زد که به نام وان‌پلاس نرد (OnePlus Nord) نیز شناخته می‌شود، احتمالا محصولات اقتصادی جدید شرکت چینی خواهند بود.

گفته می‌شود گوشی هوشمند اقتصادی وان‌پلاس که در داخل شرکت با لقب وان‌پلاس نرد شناخته می‌شود از نمایشگری ۶/۵۶ اینچی با پنل AMOLED برخوردار است که قادر به ارائه نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. میزان باتری وان‌پلاس نرد به ۴،۳۰۰ میلی‌آمپرساعت می‌رسد و دارای حسگر اسکنر اثرانگشت ادغام‌شده با نمایشگر است.

در دل وان‌پلاس تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ قرار گرفته و ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی آن را همراهی می‌کنند. گویا قیمت محصول جدید وان‌پلاس که در ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر) معرفی می‌شود، معادل ۳۳۰ دلار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات