ساخت گلکسی M41 سامسونگ برای فروش بیشتر گلکسی M51 لغو شد

چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد سامسونگ تولید گلکسی M41 را متوقف کرده است تا گلکسی M51 فرصت فروش بیشتری داشته باشد.
تبلیغات

چندی پیش، اخباری منتشر شد که از احتمال ساخت گلکسی M41 خبر می‌داد و انتظار می‌رفت این گوشی جانشینی برای گلکسی ام ۴۰ باشد که سال گذشته‌ی میلادی روانه‌ی بازار شد. با‌این‌حال، اخباری به‌گوش می‌رسد که تولید نسخه‌ی جانشین M40 متوقف شده است و سامسونگ تمایلی ندارد آن را تولید و عرضه کند.

اصولا پنل‌های اولد به‌کار‌رفته در محصولات سامسونگ را شرکت زیرمجموعه غول فناوری کره‌ای، یعنی سامسونگ دیسپلی، تولید می‌کند؛ اما گفته می‌شد گلکسی ام ۴۱ اولین گوشی هوشمند سامسونگ خواهد بود که پنل OLED آن را شرکت دیگری تأمین خواهد کرد. درواقع، انتظار می‌رفت شرکت چینی TCL وظیفه‌ی تولید پنل اولد برای گلکسی ام ۴۱ را به‌عهده گیرد که گویا چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهد سامسونگ تصمیم گرفته تولید گلکسی ام ۴۱ را متوقف و روی ساخت گلکسی M51 تمرکز کند. ماه گذشته، اخباری منتشر شد که از قرارداشتن گلکسی ام ۵۱ در مراحل تولید خبر می‌داد و برخی از مشخصات سخت‌افزاری آن نیز فاش شد.

گویا ام ۵۱ مدلی است که ازنظر طراحی و مشخصات سخت‌افزاری تفاوت جز‌ئی با گلکسی A51 خواهد داشت. برخی رسانه‌ها معتقدند دلیل لغو تولید گلکسی ام ۴۱ کیفیت ناامیدکننده‌ی پنل‌های تولید‌ی شرکت چینی TCL است؛ به‌نحوی‌که نمونه‌ی ارائه‌شده‌ی این شرکت برای گلکسی ام ۵۱ نتوانسته رضایت مهندسان و متخصصان سامسونگ را جلب کند.

گویا سامسونگ در نظر داشت در گلکسی ام ۵۱ نیز از پنل‌های ساخت شرکت ‌TCL استفاده کند تا از هزینه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند بکاهد. حتی قرار بود شرکت BOE پنل گلکسی اس ۲۱ را تولید کند؛ اما مشکل اصلی کیفیت دورازانتظار پنل‌های ساخت شرکت‌های چینی درمقایسه‌با محصولات سامسونگ دیسپلی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات