شارپ تلفن ۵ اینچی فول‌اچی‌دی خود را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
شارپ نیز به جمع تولیدکنندگان تلفن‌های Full HD پیوست، این تولید کننده ژاپنی، تلفن ۵ اینچی SH930W را برای بازار روسیه آماده کرده است. نمایشگر تلفن Aquos SH930W از فناوری IGZO این شرکت بهره می‌برد که ترکیبی از کیفیت فوق‌العاده تصویر را به همراه مصرف بسیار پایین انرژی ارائه می‌کند. تراکم پیکسل در این نمایشگر، ۴۴۰ پیکسل در اینچ است.
تبلیغات

تلفن SH930W مجهز به پردازنده 8260A کوالکام است که دارای ۲ هسته Krait با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز و گرافیک Adreno 225 می‌باشد. براساس نتایج بدست آمده در آزمایش GLBenchmark 2.5، پردازنده این تلفن به اندازه کافی قوی نیست تا بازی‌های سنگین گرافیکی را در رزولوشن طبیعی نمایشگر، یعنی 1080p اجرا کند، این پردازنده در بازی‌های سه بعدی تنها حدود ۱۳ فریم در ثانیه نمایش می‌دهد که اصلا مناسب نیست.

glbench sharp

اما اگر بخواهیم به مزایای آن اشاره کنیم، SH930W مجهز به اندروید ۴.۱ یا آبنبات پاستیلی گوگل است. این تلفن مجهز به درگاه microSD برای افزایش حجم حافظه است و از شبکه‌های 2G/3G نیز پشتیبانی می‌کند.

تلفن Aquos Phone SH930W قرار است از امروز در روسیه عرضه شود اما هنوز قیمت آن و امکان عرضه آن به کشورهای دیگر مشخص نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات