ال جی گوشی ۶/۸ اینچی استایلو 6 را در آمریکا رونمایی کرد

چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی که مدتی است در رده‌بندی تولیدکنندگان برتر گوشی هوشمند جایی ندارد، همچنان با سری استایلو در آمریکا موفق عمل می‌کند.
تبلیغات

ال‌جی استایلو نام سری گوشی میان‌رده‌ی اندرویدی ال‌جی است که ظاهرا در آمریکا با استقبال خوبی مواجه است. گواه این مدعا، رونمایی ششمین محصول سری استایلو یعنی Stylo 6 در این کشور است. اپراتور Boost Mobile این گوشی ال‌جی را در قبال پرداخت حدود ۱۸۰ دلار دراختیار کاربران قرار می‌دهد که البته در هفته‌ی اول فروش تخفیف ۴۷ دلاری را نیز برای آن در نظر گرفته است.

ال‌جی استایلو ۶ نمایشگر ۶.۸ اینچی با رزرولوشن +FHD دارد و حسگر اثر انگشت آن در پشت دستگاه جای گرفته است. ال‌جی دکمه‌ی اختصاصی فعال‌سازی گوگل اسیستنت را برای این محصول در نظر گرفته و صدای سه‌بعدی را که در بیشتر گوشی‌های جدید ال‌جی دیده می‌شود به جدیدترین عضو خانواده‌ی استایلو نیز افزوده است.

LG Stylo 6 / الجی استایلو 6

دوربین اصلی Stylo 6 سه‌گانه و متشکل از یک حسگر اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دو حسگر فوق‌ ۵ مگاپیکسلی است که یکی فوق‌عریض بوده و دیگری وظیفه‌ی تشخیص عمق تصویر را بر عهده دارد. همچنین، سلفی ۱۳ مگاپیکسلی استایلو ۶ در بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر آن جای گرفته است. 

پردازنده‌ جدیدترین گوشی ال‌جی مدیاتک هلیو P35 است که ۳ گیگابایت رم آن را در امر پردازش و اجرای برنامه‌ها همراهی می‌کند. حافظه‌ی ذخیره‌سازی این محصول ۶۴ گیگابایت است؛ اما این قابلیت را دارد که ازطریق اضافه کردن کارت حافظه تا ۲ ترابایت افزایش یابد.

الجی استایلو ۶ نیز همچون نسخه‌های قبلی خود از بارزترین مشخصه‌ی سری استایلو یعنی قلم استایلوس (stylus) پشتیبانی می‌کند. این گوشی اندرویدی جدیدترین نسخه‌ی اندروید یعنی اندروید ۱۰ را اجرا می‌کند و با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی که در خود جای داده است امکان مکالمه تا ۱۵ ساعت را برای کاربر فراهم می‌کند.

نایب رئیس بخش بازاریابی و فروش بوست موبایل در مورد گوشی جدید می‌گوید:

کاربران الجی استایلو ۶ با استفاده از بزرگ‌ترین نمایشگر گوشی‌های ال‌جی که تا به امروز ساخته شده و دوربین سه‌گانه‌ی آن هرگز لحظه‌ی ویژه‌ای را از دست نخواهند داد. ما مشتاقیم به مشتریان خود حتی شده با یک گوشی اقتصادی توان این را بدهیم که به علایق خود بپردازند و استعدادهای خود را شکوفا کنند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات