گلکسی A21s سامسونگ شباهت بسیاری به گلکسی A51 دارد

چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
درحالی‌که گفته شده است طراحی ظاهری گلکسی A21s سامسونگ شباهت بسیاری به گلکسی A51 دارد؛ اما از بریدگی در بالای نمایشگر برای دوربین سلفی خبری نخواهد بود.
تبلیغات

انتظار می‌رود به‌زودی سامسونگ محصول اقتصادی دیگری به بازار معرفی کند که درواقع، نسخه‌ای از سری گلکسی A است و گویا مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده دارد. با‌این‌حال، قبل از معرفی محصول جدید سامسونگ، اطلاعاتی ازجمله تصاویر رندر‌شده و مشخصات سخت‌افزاری آن در فضای مجازی قرار گرفت.

محصول معرفی‌نشده سامسونگ گویا گلکسی A21s نام دارد و از نمایشگری از نوع Infinity-O استفاده می‌کند که در بالای آن حفره‌ای برای قرارگرفتن دوربین سلفی تعبیه شده است. در پنل پشتی نیز، می‌توان ماژول دوربین مستطیلی‌شکلی را مشاهده کرد که ترتیب چینش دوربین‌ها به‌صورت حرف L است و در فضای خالی نیز حسگرها و فلش LED قرار گرفته‌اند.

طراحی این‌چنینی باعث می‌شود گلکسی A21s شباهت بسیاری به سامسونگ A51 و A71 داشته باشد. در پنل پشتی، می‌توان حسگر اسکنر اثرانگشت را نیز مشاهده کرد که امری طبیعی است؛ زیرا گلکسی A21s در میان محصولات میان‌رده قرار می‌گیرد و برای کاهش قیمت آن، سامسونگ از نمایشگری ادغام‌یافته با حسگر اسکنر اثرانگشت استفاده نکرده است.

در گزارش‌ها اشاره شده گلکسی A21s احتمالا از تراشه اکسینوس ۸۵۰ استفاده می‌کند که سه گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز آن را همراهی می‌کنند. در دل محصول معرفی‌نشده سامسونگ، نمایشگری به ابعاد ۶/۵ اینچ جا خوش کرده است که پنلی از نوع PLS دارد و رزولوشن +HD را به کاربر ارائه می‌دهد.

سامسونگ برای علاقه‌مندان به ثبت تصاویر سلفی، دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته است که در حفره‌ی موجود در سمت چپ نمایشگر قرار دارد. ماژول دوربین سه‌گانه‌ی موجود در پنل پشتی نیز متشکل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با حسگری نامعلوم و دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو می‌شود.

از دیگر مشخصات گلکسی A21s سامسونگ می‌توان به باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد که امکان شارژ آن با استفاده از درگاه USB-C وجود دارد. محصول جدید سامسونگ از چیپ NFC نیز برخوردار است و احتمالا با قیمت ۲۰۰ یورو روانه‌ی بازار اروپا و دیگر نقاط دنیا خواهد شد. متأسفانه هنوز زمان عرضه‌ی گلکسی A21s مشخص نشده است؛ اما انتظار می‌رود تا پایان ماه مه رونمایی گوشی هوشمند جدید سامسونگ را شاهد باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات