آنر ایکس 10 از نمایشگری با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی استفاده می‌کند

چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌های جدید جزئیات بیشتری از گوشی هوشمند آنر ایکس 10 و نمایشگر آن ارائه می‌دهند که گویا قرار است ۳۱ اردیبهشت همراه‌با آنربند و مجیک‌بوک معرفی شود.
تبلیغات

هم‌زمان با رونمایی گوشی‌های هوشمند مختلف شیائومی، یکی از رقبای خانگی بزرگ‌ این شرکت، یعنی هواوی، نیز در حال ساخت و معرفی محصولات جدید است. از گجت‌های قابل‌حمل هواوی که به‌زودی معرفی خواهد شد، گوشی آنر ایکس ۱۰ 5G است که از تلفن‌های هوشمند برند آنر، از زیرمجموعه‌های هواوی، محسوب می‌شود.

آخرین اخبار به مشخصات صفحه‌نمایش گوشی هواوی آنر ایکس ۱۰ اشاره می‌کنند که اگر صحت داشته باشند، از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی استفاده خواهد کرد. در‌حالی‌که انتظار می‌رود گوشی هوشمند جدید آنر ۳۱ اردیبهشت رونمایی شود، تیزری در صفحه‌ی رسمی ویبو متعلق به آنر منتشر شده است که برخورداری نمایشگر آنر ایکس ۱۰ از چنین مشخصاتی را تأیید می‌کند.

در تیزر به‌وضوح اشاره شده که نمایشگر آنر ایکس ۱۰ نه‌تنها از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی استفاده می‌کند؛ بلکه نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتزی دارد. چندی پیش اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری آنر ایکس ۱۰ 5G منتشر شد که نشان می‌داد محصول معرفی‌نشده آنر از نمایشگری ۶/۶۳ اینچی با پنل IPS LCD و رزولوشن FHD+ و تراشه‌ی کرین ۸۲۰ برخوردار است.

در دل آنر ایکس ۱۰ باتری ۴،۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی قرار گرفته که امکان شارژ سریع ۲۲/۵ واتی آن وجود دارد. آنر حسگر اسکنر اثرانگشت را در لبه گوشی جدید خود کار گذاشته است و برای دوربین اصلی نیز از حسگر ۴۰ مگاپیکسلی سونی IMX 600y استفاده می‌کند.

انتظار می‌رود آنر ایکس ۱۰ 5G هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داشته باشد و همراه آنربند و مجیک‌بوک معرفی شود. متأسفانه قیمت و زمان عرضه گوشی هوشمند جدید هواوی هنوز مشخص نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات