فروش جهانی سری ردمی نوت 8 از مرز ۳۰ میلیون گذشت

جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
ردمی نوت 8 اوت ۲۰۱۹ عرضه شد و اکنون یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند دنیا به‌حساب می‌آید.
تبلیغات

لو وی‌بینگ، از مقام‌های ارشد برند ردمی، در حساب رسمی ویبوی خود اعلام کرد که فروش جهانی سری گوشی شیائومی ردمی نوت ۸ از مرز ۳۰ میلیون دستگاه عبور کرده است. سری ردمی نوت ۸ در اوت سال گذشته میلادی معرفی شد و سپس در سپتامبر به عرضه‌ی جهانی رسید.

حال، مشخص شده است که طی ۷ ماه پس از عرضه، بیش از ۳۰ میلیون گوشی هوشمند از مدل‌های مختلف ردمی نوت ۸ فروخته شده است. آمارهای کانالیس (Canalys) نشان می‌دهد که ردمی نوت ۸ محبوب‌ترین گوشی هوشمند اندروید در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۹ بوده و جایگاه ششم را در میان پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند به خود اختصاص داده است. ردمی نوت ۸ پرو نیز در فهرست ۱۰ گوشی اندرویدی پرفروش سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ قرار دارد.

وی‌بینگ در پست ویبوی خود مشخص می‌کند که سری ردمی نوت ۸ در ماه اول عرضه یک میلیون دستگاه فروش داشته است؛ این آمار در ماه دوم به فروش ۵ میلیون گوشی هوشمند می‌رسد و پنج ماه پس از عرضه سری ردمی نوت ۸ نیز مجموع گوشی‌های هوشمند فروخته‌شده از مرز ۲۰ میلیون می‌گذرد.

ردمی نوت ۸ رکورد بیشترین فروش برند ردمی را نیز به خود اختصاص داده است. گویا سری ردمی نوت ۷ توانسته بود فروشی بالغ بر ۲۰ میلیون گوشی هوشمند داشته باشد.

در حال حاضر فروش محصولات مختلف به‌شدت تحت تاثیر گسترش بیماری کرونا قرار دارد و گزارش‌ها از افت فروش گجت‌های قابل حمل در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ خبر می‌دهند؛ درحالی‌که انتظار می‌رود سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ نیز مانند سه‌ماهه‌ی اول با افت فروش محصولات و گجت‌های قابل حمل همراه باشد؛ اما به نظر می‌رسد که از نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۰ شاهد بازگشت شرایط به حالت عادی و بهبود فروش محصولات خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات