OxygenOS وان پلاس در آینده میزبان قابلیت ضبط تماس می‌شود

یک‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
وان‌پلاس اخیر برترین ایده‌های پویش IDEAS Beta Run را انتخاب کرده است که در بین آن‌ها، ضبط تماس و قابلیت‌های ‌متنوع دیگری به‌چشم می‌خورد.
تبلیغات

وان‌پلاس مدتی پیش اعلام کرد پویشی ویژه با نام IDEAS Beta Run راه‌اندازی کرده است تا کاربران ازطریق آن بتوانند به بهبود بیشتر رابط کاربری اکسیژن اواس (OxygenOS) کمک کنند. به‌لطف این پروژه، کاربران می‌توانستند در انجمن‌های رسمی وان‌پلاس، ایده‌هایی جدید برای رابط کاربری این شرکت مطرح کنند. وان‌پلاس در آن زمان اعلام کرده بود محبوب‌ترین ایده‌ها را انتخاب و سپس ازطریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری، آن‌ها را به اکسیژن OS می‌آورد. 

پس از مدت‌ها انتظار، وان‌پلاس سرانجام محبوب‌ترین ایده‌های IDEAS Beta Run را مشخص کرد. در جدول زیر، ۱۵ ایده‌ی برتر کاربران را مشاهده می‌کنید که در آینده به رابط کاربری گوشی‌های وان‌‌پلاس اضافه می‌شود. با کلیک روی هر گزینه، می‌توانید به لینک آن در انجمن رسمی وان‌پلاس دسترسی پیدا کنید:

بسیاری از پیشنهادهای موجود در جدول بالا واضح هستند و به توضیح بیشتر نیاز ندارند. در بین آن‌ها، برخی از قابلیت‌ها بسیار جالب‌تر هستند و احتمالا اضافه‌شدن آن‌ها به رابط کاربری اکسیژن OS کار سختی نباشد و زیاد طول نکشد. یکی از این قابلیت‌ها،‌ روشن‌شدن لبه‌ی کناری نمایشگر هنگام دریافت نوتیفیکیشن جدید است. این قابلیت را می‌توان جایگزینی مناسب برای روشن‌شدن چراغ LED هنگام دریافت نوتیفیکیشن به‌شمار آورد. یکی از کاربران در انجمن رسمی وان‌پلاس از این شرکت خواسته است امکان افزایش مدت ‌زمان به‌نمایش‌درآمدن نور لبه‌ی کناری نمایشگر را فراهم کند.

یکی دیگر از ایده‌های جالب کاربران بهبود قابلیت‌های دکمه‌ی لغزنده‌ی کناری گوشی است. این دکمه‌ی کناری تا پیش از آمدن اندروید ۹ پای، مزیت‌های جالبی به رابط کاربری OxygenOS گوشی‌های وان‌پلاس ارائه می‌داد. افزون‌بر پیشنهادهای مذکور، کاربران ایده‌های دیگری نیز مطرح کرده‌اند. پنج ایده‌ی بسیار محبوب در فهرست وان‌پلاس نیامده‌اند؛ زیرا این شرکت از مدتی پیش کار روی آن‌ها را شروع کرده است. یکی از قابلیت‌های محبوب درخواستی کاربران قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن (Always-On Display) است. از اضافه‌شدن این قابلیت به گوشی‌های وان‌پلاس مطمئنیم؛ اما نمی‌دانیم این اتفاق قرار است کِی رخ دهد. اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، احتمالا در فاصله‌ی بین ماه‌های آگوست تا سپتامبر ۲۰۲۰ (اوایل مرداد تا اوایل مهر ۱۳۹۹) اضافه‌شدن این قابلیت به اکسیژن OS را شاهد خواهیم بود. 

وان‌پلاس گفته است در آینده ازطریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری قابلیت‌هایی دیگر به رابط کاربری خود می‌آورد که از بین آن‌ها می‌توانیم به امکان مخفی‌کردن تصاویر در گالری و دسترسی به آن‌ها ازطریق اثرانگشت، پخش صدایی خاص هنگام اتمام روند شارژ گوشی، اضافه‌شدن پوشه به بخش App Drawer و اضافه‌شدن قابلیت‌های بیشتر به حالت Zen Mode اشاره کنیم.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این موضوع چیست؟

مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی وان‌پلاس نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های وان‌پلاس در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات