نتایج بنچمارک تراشه کرین ۹۸۵ به‌کاررفته در گوشی‌های آنر 30 منتشر شد

جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
نتایج بنچمارک انتوتوی تراشه کرین ۹۸۵ از برتری جزئی عملکرد آن نسبت به تراشه کرین ۸۲۰ خبر می‌دهد.
تبلیغات

چندی پیش شاهد رونمایی از گوشی‌های هوشمند سری آنر ۳۰ بودیم که شامل نسخه استاندارد آنر ۳۰، آنر ۳۰ پرو و آنر ۳۰ پرو پلاس می‌شوند. برخلاف دو نسخه بالارده‌تر دو گوشی آنر ۳۰ پرو و آنر ۳۰ پرو پلاس که مجهز به تراشه کرین ۹۹۰ 5G شده‌اند در آنر ۳۰ از تراشه‌ای جدید به‌نام کرین ۹۸۵ استفاده شده است.

تراشه کرین ۹۸۵ تاکنون در هیچ‌یک از محصولات هواوی یا آنر استفاده نشده است و همین امر سبب می‌شود که حساسیت‌ها نسبت به عملکرد آن بیشتر شود. شباهت نام دو تراشه کرین ۹۸۵ و ۹۹۰ به یکدیگر باعث شده تا بسیاری به این باور برسند که از نظر عملکرد نیز دو تراشه راندمان کاری دو تراشه نامبرده به یکدیگر شبیه است؛ اما بنچمارک‌های منتشرشده خلاف این موضوع را ثابت می‌کنند.

برخلاف آنچه تصور می‌شد عملکرد تراشه کرین ۹۸۵ از کرین ۹۸۰ نیز ضعیف‌تر است و مابین دو تراشه کرین ۸۲۰ و کرین ۹۸۰ قرار می‌گیرد. این موضوع در بنچمارک‌های ثبت شده در انتوتو نشان داده می‌شود. در فهرست منتشرشده از بنچمارک انتوتو می‌توان مقایسه‌ای بین ۵ تراشه کرین ۸۱۰، ۸۲۰، ۹۸۰، ۹۸۵ و تراشه اسنپدراگون 765G را مشاهده کرد.

نموادر بنچمارک انتوتو تراشه کایرین 985

امتیاز مجموع تراشه کرین ۹۸۰ به ۳۹۷،۵۴۱ می‌رسد؛ اما تراشه کرین ۹۸۵ تنها توانسته امتیاز ۳۸۶،۰۴۵ را به دست آورد. جالب است بدانید امتیاز تراشه کرین ۸۲۰ معادل ۳۷۵،۲۷۰ بوده است. در نمودار، امتیاز تراشه اسنپدراگون 765G نیز به چشم می‌خورد که توانسته امتیاز ۳۲۲،۸۲۶ را کسب کند.

متاسفانه در نمودار به عملکرد تراشه کرین ۹۹۰ 5G اشاره‌ای نشده است و نمی‌دانیم تفاوت آن نسبت به کرین ۹۸۵ در چه حدی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات