سری نوا 7 هواوی از نمایشگر منحنی و دوربین سلفی دوگانه بهره می‌برد

چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر تبلیغاتی فاش‌شده از سری نوا ۷ هواوی نشان می‌دهد که محصول میان‌رده هواوی از نمایشگری منحنی به‌همراه حفره‌ای برای دوربین سلفی بهره می‌برد.
تبلیغات

انتظار می‌رود ۴ اردیبهشت شاهد رونمایی سری جدید گوشی نوا ۷ هواوی باشیم؛ سری اقتصادی با مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده و قیمتی رقابتی که تقریبا اکثر نیازهای کاربران را برآورده می‌کند. هواوی برای تبلیغ سری جدید خود از بازیگر معروف چینی به‌نام جکسون یی استفاده می‌کند.

اخیرا نیز تصاویری تبلیغاتی از گوشی هواوی نوا ۷ منتشر شده است که در آن می‌توان جکسون یی به‌همراه محصولات معرفی‌نشده هواوی را مشاهده کرد. سری نوا ۷ از برخی ویژگی‌های هواوی پی ۴۰ پرو استفاده می‌کنند که برای مثال می‌توان به نمایشگری با لبه‌های منحنی و برخورداری از حفره‌ای در بالای نمایشگر برای قرار گرفتن ماژول دوگانه دوربین سلفی اشاره کرد.

در پنل پشتی نیز ماژول برآمده دوربین اصلی قرار گرفته است که البته جزئیات دقیق سخت‌افزاری آن را در اختیار نداریم و نمی‌دانیم هواوی در دوربین اصلی سری نوا ۷ از چه حسگرهایی استفاده کرده است.

چندی پیش خبری منتشر شد که سری نوا ۷ هواوی شامل سه گوشی هوشمند به‌نام‌های نوا 7 SE، نوا ۷ و نوا ۷ پرو می‌شود که به‌ترتیب مجهز به تراشه‌های کایرین ۸۲۰، کایرین ۹۸۵ و کایرین ۹۹۰ 5G شده‌اند. همان‌طور که مشخص است نوا ۷ پرو از فناوری ارتباطات 5G به‌لطف تراشه کایرین ۹۹۰ 5G پشتیبانی می‌کند.

دقیقا از چنین حالتی در سری گوشی آنر ۳۰ نیز استفاده شده است. سری آنر ۳۰ شامل ۳ محصول مختلف می‌شود که البته از فناوری ارتباطات 5G نیز پشتیبانی می‌کنند. گفته شده است که سری آنر ۳۰ از دوربین‌هایی با قابلیت‌های منحصربه‌فرد استفاده می‌کنند؛ اما باید دید که در مقایسه با سری نوا ۷ آیا عملکرد بهتری دارند یا خیر.

نوا 7 هواوی / Nova 7 Huawei

هواوی نوا ۷ اس ای مدتی پیش در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شد که مجهز به تراشه کایرین ۸۲۰ شده است. انتظار می‌رود این محصول از نمایشگری ۶/۵ اینچی با رزولوشن +FHD استفاده کند و دوربین اصلی با حسگری ۶۴ مگاپیکسلی را یدک بکشد. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان گفت که نوا 7 SE از شارژ سریع بی‌سیم ۲۲/۵ واتی استفاده می‌کند.

درحالی‌که اطلاعات تقریبا کاملی از نوا 7 SE داریم؛ اما جزئیات بسیار کمی از دو مدل دیگر سری نوا ۷ منتشر شده است. با این حال انتظار می‌رود که شاهد محصولاتی با قیمتی رقابتی باشیم. نوا ۷ گویا ارزان‌ترین مدل است و قیمتی معادل ۲۸۵ تا ۴۲۵ دلار دارد. مدل نوا 7 SE نیز از برچسب قیمتی معادل ۴۹۵ دلار برخوردار است و مدل بالارده نوا ۷ پرو با قیمتی معادل ۵۶۵ دلار عرضه می‌شود. باید در نظر داشته باشید که قیمت‌های ذکرشده برای بازار چین است و احتمال دارد قیمت سری نوا ۷ هواوی در نقاط دیگر دنیا متفاوت باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات