قیمت وان پلاس 8 پرو و وان پلاس 8 در آستانه معرفی این گوشی‌ها فاش شد

سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس لحظاتی دیگر رسما گوشی‌های خانواده‌ی وان‌پلاس ۸ را پرده‌برداری می‌کند. در فاصله‌ی اندک باقی‌مانده، قیمت وان‌پلاس ۸ و وان‌پلاس ۸ پرو فاش شده است.
تبلیغات

وان‌پلاس طبق اعلام پیشین قصد دارد گوشی‌های خانواده‌ی وان‌پلاس ۸ را ساعت ۱۹:۳۰ امشب به‌وقت تهران با برگزاری مراسمی آنلاین رونمایی کند. درحالی‌که فاصله‌ی بسیار کمی تا آغاز مراسم وان‌پلاس داریم، حداقل دو خرده‌فروشی، گوشی‌های جدید را برای فروش گذاشته‌اند. 

فروشگاه جان لوئیز در بریتانیا لحظاتی پیش صفحات رسمی دو گوشی‌ وان‌پلاس ۸ و وان‌پلاس ۸ پرو (OnePlus 8 Pro) را به‌روزرسانی کرد. در وب‌سایت رسمی این خرده‌فروشی، ضمن مشاهده‌ی مشخصات فنی و تصاویر گوشی‌های وان‌پلاس، قیمت عرضه‌ی آن‌ها را نیز شاهد هستیم. جدول زیر قیمت‌های اعلام‌شده برای گوشی‌های سری وان‌پلاس ۸ را نشان می‌دهد:

قیمت سری وان‌پلاس ۸ از نگاه فروشگاه جان لوئیز بریتانیا

نام گوشی

حافظه‌ی رم / حافظه‌ی ذخیره‌سازی

قیمت

وان‌پلاس ۸

۸ گیگابایت / ۱۲۸ گیگابایت

۶۹۹ یورو (۷۶۶ دلار)

وان‌پلاس ۸

۱۲ گیگابایت / ۲۵۶ گیگابایت

۷۹۹ یورو (۸۷۶ دلار)

وان‌پلاس ۸ پرو

۸ گیگابایت / ۱۲۸ گیگابایت

۸۹۹ یورو (۹۸۵ دلار)

وان‌پلاس ۸ پرو

۱۲ گیگابایت / ۲۵۶ گیگابایت

۹۹۹ یورو (۱٬۰۹۵ دلار)

خرده‌فروشی‌های یادشده در وب‌سایت رسمی خودشان، برخی از مشخصات گوشی‌های جدید وان‌پلاس را نیز فاش کرده‌اند. بر‌این‌اساس، گوشی‌ وان‌پلاس ۸ معمولی از صفحه‌نمایش OLED با وضوح فول HD پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و باتری ۴،۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره‌‌مند است. همچنین، ظاهرا وان‌پلاس ۸ پرو نمایشگر QHD پلاس OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و باتری ۴،۵۱۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت.

در وب‌سایت خرده‌فروشی‌ها مشخصات دوربین گوشی‌های وان‌پلاس ۸ و ۸ پرو نیز دیده می‌شود. ظاهرا مدل معمولی از دوربین سه‌گانه با حسگرهای ۴۸ و ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی و مدل پرو از دوربین چهارگانه با حسگرهای ۴۸ و ۴۸ و ۸ و ۵ مگاپیکسلی در پنل پشتی استفاده می‌کند.

قیمت وان پلاس 8 پرو

وان‌پلاس ساعت ۱۹:۳۰ امشب دستاوردهای جدیدش را در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند به‌نمایش خواهد گذاشت. زومیت به‌رسم همیشه، کنفرانس معرفی گوشی‌های وان‌پلاس ۸ و وان‌پلاس ۸ پرو و وان پلاس نورد را پوشش خواهد داد. در ساعات آینده حتما زومیت را دنبال کنید.

دیدگاه شما درباره‌ی قیمت گوشی وان‌پلاس ۸ و وان‌پلاس ۸ پرو چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات