آنر 30 می‌تواند ویدئوهای حرکت آهسته را با نرخ ۱۹۲۰ فریم‌بر‌ثانیه ضبط کند

سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
در آستانه‌ی یک روز مانده به رونمایی رسمی آنر ۳۰، اعلام شده است این خانواده از گوشی‌های هوشمند فوکوس فوق‌سریع خواهند داشت و ویدئو حرکت آهسته با نرخ ۱۹۲۰ فریم‌بر‌ثانیه ضبط خواهند کرد.
تبلیغات

طبق اعلام قبلی، گوشی‌های خانواده‌ی آنر ۳۰  قرار است ۱۵ آوریل ۲۰۲۰ (۲۷ فروردین ۱۳۹۹) با برگزاری مراسمی آنلاین معرفی شوند. انتظار داریم این خانواده از گوشی‌ها شامل دو عضو باشد:  گوشی آنر ۳۰ معمولی و آنر ۳۰ پرو (Honor 30 Pro). احتمالا قوی‌ترین مدل این خانواده گوشی دیگری با نام آنر ۳۰ پرو پلاس خواهد بود. آنر یکی از زیرشاخه‌های هواوی است؛‌ بنابراین، احتمال دارد پرچم‌دار جدید آن نیز در نام‌گذاری به جدیدترین پرچم‌دار هواوی، یعنی پی ۴۰ پرو پلاس، شبیه باشد.

در فاصله‌ی یک روز مانده تا رونمایی رسمی گوشی‌های آنر ۳۰، تصاویر و ویدئوهای ثبت‌شده با دوربین این گوشی‌ها رسما منتشر شده‌اند. آنر با انتشار پست‌هایی جدید در شبکه‌ی اجتماعی ویبو برخی از ویژگی‌های مهم گوشی آنر ۳۰ پرو را بیان کرده است. براساس اطلاعات رسمی، این گوشی خواهد توانست ویدئوهای حرکت آهسته را با نرخ ۱۹۲۰ فریم‌برثانیه ضبط کند.

دوربین آنر ۳۰ فرو از فناوری فوکوس فوق‌سریع بهره‌مند خواهد بود و ویدئوهای 4K را با نرخ ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه ضبط خواهد کرد. در این دوربین، شاهد لرزش‌گیر چندمحوره خواهیم بود که به AIS (سیستم لرزش‌گیر مبتنی‌بر هوش مصنوعی) کمک خواهد کرد.

آنر برای به‌تصویر‌کشیدن فوکوس توانمند گوشی جدیدش، تصویر زیر را به‌اشتراک گذاشته است. آنر می‌گوید فیلم‌برداری از حیوانات کار بسیار سختی است؛ زیرا نمی‌دانید حرکت بعدی‌شان چه خواهد بود و به چه سمتی خواهند رفت. بنابراین، فیلمبردار نمی‌داند کجا و چگونه روی سوژه فوکوس کند. 

نمونه عکس آنر 30

تصویر بالا با استفاده از فناوری فوکوس فوق سریع آنر پی ۳۰ پرو پلاس گرفته شده است. برای مشاهده‌ در ابعاد اصلی روی آن کلیک کنید.

آنر درباره‌ی پرچم‌دار جدیدش می‌گوید:

آنر ۳۰ پرو پلاس می‌تواند با فناوری فوکوس سریع و دقیق به‌همراه پردازش‌های گرافیکی قدرتمند، فیلم‌برداری از حیوانات را برای کاربران ساده‌تر کند.

به‌احتمال بسیار زیاد گوشی جدید آنر از تراشه‌ی کرین ۹۹۰ استفاده می‌کند. با‌این‌حال، این شرکت تاکنون رسما به نام پردازنده‌ی گوشی‌اش اشاره نکرده است.

گوشی آنر می‌تواند ویدئوهای حرکت آهسته را با نرخ ۱۹۲۰ فریم‌بر‌ثانیه ضبط کند. آنر می‌گوید این قابلیت برای ضبط ویدئوهای باکیفیت، قابلیتی ضروری است. نکته‌ی دیگر درباره‌ی دوربین آنر ۳۰ پرو پلاس به پشتیبانی آن از ضبط ویدئو 4K@60fps به‌همراه سیستم‌ لرزش‌گیر مبتنی‌بر هوش مصنوعی هواوی مربوط می‌شود. آنر ۳۰ پرو و آنر ۳۰ پرو پلاس نخستین گوشی‌های هوشمند غیرگیمینگی خواهند بود که چنین امکانی خواهند داشت. درواقع، امروزه گوشی‌های زیادی وجود ندارند که ازپس ضبط چنین ویدئوهایی بربیایند و از بین آن‌ها می‌توانیم به خانواده‌ی گوشی ویوو آیکو پرو و بلک شارک ۳ و شماری از گوشی‌های جدید رد مجیک نوبیا اشاره کنیم. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی گوشی‌های جدید خانواده‌ی آنر ۳۰ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات