مدل سفیدرنگ گلکسی S20 اولترا احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود

چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اس ۲۰ اولترا پرچم‌دار جدید سامسونگ است که امکان تهیه‌ی آن در رنگ‌های مشکی و خاکستری وجود دارد. شایعه‌های جدید نشان می‌دهند این گوشی به‌زودی با رنگ سفید نیز عرضه خواهد شد.
تبلیغات

گلکسی اس ۲۰ اولترا (Samsung Galaxy 20 Ultra) جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ برای بازار گوشی‌های هوشمند است که مجموعه‌ای از جدیدترین دستاوردهای این شرکت کره‌ای را در قالب دستگاهی ۶/۹ اینچی به‌نمایش می‌گذارد. با وجود قدرت زیاد گلکسی اس ۲۰ اولترا، بسیاری از کارشناسان و کاربران معتقد هستند این گوشی طراحی چندان جذابی ندارد و از رنگ‌بندی متنوعی نیز بهره نمی‌برد. ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته است برای افزایش محبوبیت گوشی جدیدش، در آینده‌ای نزدیک رنگ جدیدی برای آن معرفی کند. 

براساس ادعاهای یکی از افشاگران شناخته‌شده‌ی صنعت فناوری با نام کاربری Ice Universe در توییتر، سامسونگ قصد دارد به‌زودی رنگ سفید گوشی گلکسی اس ۲۰ اولترا را معرفی و عرضه کند. آیس یونیورس ابتدای هفته‌ی گذشته خبر داده بود گلکسی اس ۲۰ اولترا قرار است در رنگی جدید عرضه شود، تا اینکه بالاخره مشخص شد این رنگ، سفید است. هم‌اکنون، امکان تهیه‌ی گلکسی S20 اولترا در رنگ‌های مشکی و خاکستری وجود دارد و مدل جدید تعداد رنگ‌های پرچم‌دار سامسونگ را به سه عدد می‌رساند.

آیس یونیورس در توییت جدیدش، ضمن اعلام رنگ سفید گلکسی اس ۲۰ اولترا می‌گوید این مدل از گوشی سامسونگ قرار است برای بازار چین معرفی شود. فعلا مشخص نیست سامسونگ قصد دارد گلکسی اس ۲۰ اولترا سفید را در دیگر نقاط جهان نیز عرضه کند یا خیر. افزون‌بر‌این، جزئیات بیشتری از رنگ سفید گلکسی اس ۲۰ اولترا منتشر نشده است. بنابراین، فعلا نمی‌دانیم قرار است جلوه‌هایی خاص در رنگ سفید دستگاه دیده شوند یا صرفا با رنگ سفید خالص مواجه خواهیم بود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی معرفی احتمالی رنگ سفید برای گلکسی اس ۲۰ اولترا چیست؟

قیمت گوشی و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S ،J ،M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات دردسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات