تصاویر جدیدی از وان پلاس 8 پرو فاش شد

چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
همراه‌با تصاویر منتشرشده از وان‌پلاس 8 پرو اطلاعاتی ازجمله مشخصات سخت‌افزاری سری وان پلاس 8 منتشر شده است.
تبلیغات

مدتی است که شرکت وان‌پلاس در سکوت خبری روی جدیدترین محصولات خود کار می‌کند. شیوع بیماری کرونا نیز سرتیتر بسیاری از اخبار شده است تا کمتر کسی به اتفاقات دنیای فناوری اهمیت دهد.

با این حال، شرکت وان‌پلاس با جدیت روی سری جدید گوشی وان‌پلاس ۸ کار می‌کند. اخیرا تصاویری از گوشی وان‌پلاس ۸ پرو منتشر شده است که وجود حفره‌ای در بالای نمایشگر برای قرار گرفتن دوربین سلفی را تأیید می‌کند.

با این حساب دیگر خبری از دوربین کشویی نیست و وان‌پلاس ۸ پرو از بدنه‌ای یک‌پارچه استفاده خواهد کرد. در تصاویر می‌توان نمای کلی از محصول جدید شرکت وان‌پلاس را مشاهده کرد. در تصویر اول، نمایشگر وان‌پلاس ۸ پرو به چشم می‌خورد که گفته شده از پنل امولد و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده خواهد کرد.

در‌صورتی‌که از هواداران محصولات وان‌پلاس باشید، حتما می‌دانید که وان‌پلاس ۷ و وان‌پلاس ۷ تی با نمایشگری مجهز به نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی عرضه شدند.

تصویر دیگر منتشرشده از وان‌پلاس ۸ پرو نمایی از دوربین اصلی با ماژول چهارگانه را به ما نشان می‌دهد. پنل پشتی وان‌پلاس ۸ پرو جایگاهی را نیز به حسگر سه‌بعدی زمان پرواز یا ToF اختصاص داده است که دقیقا کنار ماژول عمودی دوربین اصلی کار گذاشته شده است.

در دوربین اصلی از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی استفاده شده است که اندازه هر پیکسل در آن به ۰/۸ میکرومتر می‌رسد. از مشخصات دیگر پرچم‌دار نسل بعدی وان‌پلاس می‌توان به باتری با ظرفیت ۴،۵۰۰ میلی‌آمپرساعت اشاره کرد که امکان شارژ آن با شارژر سریع ۵۰ واتی وجود دارد. در وان‌پلاس ۷ تی پرو از باتری با ظرفیت ۴،۰۸۵ و شارژر ۳۰ واتی استفاده شده بود.

وان پلاس 8 پرو / OnePlus 8 Pro

این موضوع نشان می‌دهد که وان‌پلاس ۸ پرو در اکثر زمینه‌ها نسبت به نسل پیشین با بهبود در مشخصات و عملکرد همراه خواهد بود. گفته می‌شود نسخه استاندارد وان‌پلاس ۸ نیز از طراحی ظاهری مشابه با نسخه پرو همراه است؛ اما از ابعاد کوچک‌تری بهره می‌برد و ممکن است برخی ویژگی‌های وان‌پلاس ۸ پرو را نداشته باشد.

از نظر رنگ‌بندی انتظار می‌رود که هردو نسخه از پرچم‌داران وان‌پلاس در رنگ‌های آبی و خاکستری عرضه شود. با این حال ممکن است وان‌پلاس ۸ و وان‌پلاس ۸ پرو در رنگ‌‌های دیگری ازجمله سبز زیتونی و طلایی مات در ویترین فروشگاه‌ها قرار گیرند.

انتظار می‌رود وان‌پلاس از محصولات جدید خود در آوریل رونمایی کند و سپس در ماه مه شاهد عرضه آن‌ها به بازار باشیم؛ البته گفته می‌شود که شیوع بیماری کرونا باعث تأخیر در معرفی سری جدید وان‌پلاس ۸ شده است و وان‌پلاس می‌خواست زودتر از ماه آوریل محصولات خود را رونمایی کند.

در سری وان‌پلاس ۸ گویا شاهد مدل سومی نیز خواهیم بود. این مدل وان‌پلاس ۸ لایت نامیده می‌شود؛ اما ممکن است با نام وان‌پلاس ۸ اس روانه بازار شود. شیوع بیماری کرونا باعث شده است که ساخت این محصول به کندی پیش برود و احتمالا هم‌زمان با اعضای دیگر خانواده وان‌پلاس ۸ عرضه نخواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات