اوپو فایند ایکس 2 پرو توانست بالاترین امتیاز را در بنچمارک انتوتو کسب کند

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند اوپو فایند ایکس 2 پرو توانست با کسب امتیاز ۶۳۷،۰۹۹ بالاترین امتیاز کسب‌شده در بنچمارک انتوتو را به خود اختصاص دهد.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد هربار گوشی پرچم‌دار جدیدی معرفی می‌شود، رکوردهای بنچمارک چینی انتوتو را جابه‌جا می‌کند. افتخار صدرنشینی در بنچمارک انتوتو حال نصیب پرچم‌دار جدید اوپو به‌نام اوپو فایند ایکس ۲ پرو شده است.

به‌لطف تراشه توانمند اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام، گوشی اوپو فایند ایکس ۲ پرو توانسته است امتیاز ۶۳۷،۰۹۹ را کسب کند. جالب است بدانید پرچم‌دار جدید اوپو در بنچمارک DxOMark نیز بالاترین امتیاز را گرفت و به‌صورت مشترک جایگاه نخست فهرست بنچمارک DxOMark را با شیائومی می ۱۰ پرو تقسیم کرد.

موفقیت فایند ایکس ۲ پرو تنها به دو بنچمارک ذکرشده ختم نمی‌شود. نمایشگر فایند ایکس ۲ پرو توانسته است از بنچمارک دیسپلی‌میت که به‌صورت تخصصی روی آزمایش و رده‌بندی کیفی نمایشگر گوشی‌های هوشمند کار می‌کند، رتبه +A را دریافت کند.

در میان محصولاتی که مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس هستند، ایسوس ROG Phone II یکی از محصولاتی است که بالاترین امتیاز را در بنچمارک انتوتو کسب کرده است؛ اما نکته جالب این است که در مقابل امتیاز ۶۳۷،۰۹۹ فایند ایکس ۲ پرو، امتیاز ایسوس ROG Phone II تنها به ۵۰۷،۲۸۴ می‌رسد.

بلک شارک ۳ که کمتر از یک هفته از معرفی آن می‌گذرد، توانسته در بنچمارک انتوتو به امتیاز ۶۲۰،۹۵۲ برسد؛ درحالی‌که گوشی معرفی‌نشده رد مجیک 5G امتیاز ۶۳۳،۷۲۴ را به خود اختصاص داده است.

روز گذشته اپلیکیشن‌های انتوتو (انتوتو 3DBench، انتوتو بنچمارک و AITutu بنچمارک) از گوگل پلی حذف شده‌اند؛ البته هنوز می‌توان از طریق وب‌سایت رسمی انتوتو به این اپلیکیشن‌ها دسترسی داشت.

نتایج بنچمارک اوپو فایند ایکس 2 پرو
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات