گلکسی M21 سامسونگ ۲۶ اسفند در هند عرضه می‌شود

یک‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ اعلام کرده است ۲۶ اسفند گوشی هوشمند گلکسی M21 را راهی بازار هند می‌کند. این گوشی هوشمند به تراشه‌ی اکسینوس ۹۶۱۱ مجهز است.
تبلیغات

سامسونگ در حال به‌روزرسانی سری گلکسی M است و تاکنون نسخه‌ای به‌روزشده از گلکسی M30 را به‌نام گلکسی M31 معرفی و روانه‌ی بازار کرده است. حال اخباری منتشر شده است که این شرکت کره‌ای می‌خواهد گوشی گلکسی M21 را رونمایی کند.

در گزارش‌های منتشرشده، به برخی از ویژگی‌های سخت‌افزاری گلکسی M21 نیز اشاره شده است که اطلاعات فاش‌شده در فهرست بنچمارک گیک‌بنچ منتسب به این گوشی سامسونگ را تأیید می‌کند.

گلکسی M21 که درواقع نسخه به‌روزشده‌ای از گلکسی M20 است، از نمایشگری ۶/۴ اینچی با پنل سوپرآمولد استفاده می‌کند و باتری ۶،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد. محصول جدید سامسونگ به ماژول سه‌گانه و با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده است تا کاربران امکان ثبت تصاویری باکیفیت را داشته باشند.

در دل گوشی جدید سامسونگ، تراشه‌ی اکسینوس ۹۶۱۱ جای گرفته و چهار گیگابایت حافظه رم نیز آن را همراهی ‌می‌کند. گلکسی M21 با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ و احتمالا ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. با‌این‌حال طبق شایعات، مدلی از گلکسی M21 نیز با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم ارائه می‌شود. هنوز قیمت محصول جدید سامسونگ مشخص نیست؛ اما شرکت کره‌ای فعلا بازار هند را برای عرضه‌ی گلکسی M21 در نظر گرفته است.

بنچمارک گلکسی M21
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات