رندر جدیدی از گلکسی A11 سامسونگ دیده شد

یک‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
رندر جدید به‌اشتراک گذاشته‌شده از گوشی هوشمند گلکسی A11 سامسونگ، وجود حفره‌ی روی نمایشگر مخصوص دوربین سلفی و سه دوربین در پنل پشتی دستگاه را تأیید می‌کند.
تبلیغات

تاکنون اخبار مختلفی از گوشی گلکسی A11 سامسونگ (Galaxy A11) منتشر شده است. آخرین رندر به‌اشتراک گذاشته‌شده از این گوشی سامسونگ که شباهت زیادی به رندرهای رسمی دارد، تصویری واضح‌ از پنل جلویی و پشتی آن را نشان می‌دهد. باتوجه به رندر یادشده، ظاهرا باید منتظر دستگاهی با سه دوربین در پنل پشتی و روزنه‌ی مخصوص دوربین سلفی روی نمایشگر باشیم. 

البته ماه گذشته نیز، رندر دیگری از گلکسی ای ۱۱ به‌اشتراک گذاشته شد که وجود دوربین سه‌گانه در گوشه‌ی سمت راست بالای پنل پشتی را تأیید می‌کرد. همان‌طورکه در تصویر مشاهده می‌کنید، روزنه‌ی مخصوص دوربین سلفی در گوشه‌ی سمت چپ بالای نمایشگر و حسگر اثرانگشت با طراحی بیضی‌شکل در قسمت میانی پنل پشتی قرار گرفته است. 

باتوجه‌به رندر منتشرشده، دکمه‌ی پاور و کنترل حجم صدا در سمت راست گوشی و جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری نیز در قسمت بالای گوشی قرار دارد. براساس اخبار غیررسمی و شایعه‌هایی که تاکنون از این گوشی هوشمند منتشر شده است، احتمالا گلکسی A11 با نمایشگر ۶/۴ اینچی LCD، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی معرفی خواهد شد. 

ماه گذشته، گوشی سامسونگ گلکسی A11 تأییدیه‌ی FCC را دریافت کرد. ظاهرا این گوشی هوشمند با باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به بازار عرضه می‌شود. همچنین اوایل بهمن‌، گفته شده بود اتحادیه‌ی وای‌فای گلکسی M11 وM31 و A11 سامسونگ را تأیید کرده است. 

هنوز تاریخ رسمی معرفی گوشی هوشمند جدید سامسونگ مشخص نشده است؛ اما باتوجه به شایعه‌های منتشرشده، احتمالا گلکسی ای ۱۱ با قیمتی درحدود ۱۴۰ دلار (۱۲۵ یورو) با شماره مدل SM-A115 در هند معرفی خواهد شد. ناگفته نماند ظاهرا قرار است گلکسی A11 در بازار آمریکا نیز دردسترس کاربران قرار گیرد. 

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات