قیمت گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S20 منتشر شد

پنج‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
قیمت گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس 20 در ایالات متحده از  ۹۹۹ دلار در مدل پایه تا ۱،۳۹۹ دلار در مدل گلکسی اس ۲۰ اولترا متغیر خواهد بود.
تبلیغات

کمتر از یک هفته‌ی دیگر به رویداد آنپکد (Unpacked) سامسونگ و رونمایی گوشی‌های موبایل سری گلکسی اس 20 باقی مانده است، با‌این‌حال، تمامی جزئیات مربوط به این محصولات فاش شده است. درواقع به‌لطف افشاگری‌های متعدد، تمامی اطلاعات محصولات سه‌گانه‌ی گلکسی اس ۲۰، از طراحی گرفته تا مشخصات فنی‌ پیشاپیش مشخص شده است. حتی ممکن است سامسونگ خودش به‌صورت غیر‌رسمی در این افشاگری‌ها نقش داشته باشد. تنها نکته‌ی باقی‌مانده قیمت این گوشی‌ها بود که آن‌ نیز حالا مشخص شده است؛ اگرچه این ارقام چندان دل‌گرم‌کننده نیستند.

قیمت گوشی‌های هوشمند رفته‌رفته افزایش می‌یابد و به‌نظر نمی‌رسد نشانه‌ای از توقف آن‌ها وجود داشته باشد. تنها هراز‌گاهی قیمت‌ها اندکی کاهش می‌یابد تا دوباره با تمامی قوا افزایش یابد. سری جدید گلکسی اس ۲۰ نیز از این قاعده مستثنی نیست و سامسونگ بیش‌ از گذشته قیمت پایه‌ی این محصولات را افزایش داده است.

براساس پستی‌ از حساب کاربری Jon Prosser که در توییتر و یوتوب فعالیت می‌کند، قیمت سری گلکسی اس 20 در ایالات متحده از ۹۹۹ دلار در مدل پایه شروع می‌شود و تا ۱،۳۹۹ دلار در مدل گلکسی اس ۲۰ اولترا افزایش می‌یابد. در همین‌ حال، پیش‌بینی می‌شود دستگاه گلکسی اس ۲۰ پلاس با قیمت ۱،۱۹۹ دلار فروخته شود. البته به‌یاد داشته باشید این قیمت‌ها مربوط‌به مدل‌هایی با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی LTE است و هنوز قیمت مدل‌های 5G در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

قیمت گلکسی اس 20

پیش‌تر، گزارش‌هایی منتشر شده بود که قیمت پایه‌ی مدل 4G گلکسی اس 20 را در بریتانیا ۸۰۰ پوند و قیمت مدل 5G آن را ۸۷۵ پوند نشان می‌داد. همچنین در این گزارش، پیش‌بینی شده بود مدل 4G و 5G گلکسی +S20 به‌ترتیب با قیمت ۱،۰۰۰ و ۱،۰۷۵ پوند راهی بازار انگلستان شود. ناگفته نماند انتظار می‌رود گوشی هوشمند گلکسی S20 Ultra به‌صورت استاندارد از فناوری 5G پشتیبانی کند و با قیمت پایه‌ی ۱،۱۴۵ پوند در بازار کشور یادشده عرضه شود.

قیمت گوشی موبایل، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات