گلکسی زد فلیپ، گوشی تاشدنی سامسونگ در ویدیوی جدیدی رویت شد

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
درحالی‌که تنها یک هفته تا رویداد آنپکد سامسونگ و معرفی خانواده‌ی گلکسی اس ۲۰ باقی مانده است، اولین ویدئو از محصول تاشدنی بعدی سامسونگ به‌طور غیررسمی منتشر شد.
تبلیغات

 یک هفته تا ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن)، موعد رویداد آنپکد سامسونگ باقی مانده است. جایی که گمان می‌بریم در کنار معرفی خانواده گلکسی اس ۲۰، گوشی تاشدنی جدید سامسونگ موسوم به گلکسی زد فلیپ نیز معرفی شود. البته تاکنون بسیاری از مشخصات این گوشی سامسونگ افشا شده‌اند، اما حالا شاهد یک ویدیوی کوتاه غیررسمی از کارکرد این گوشی هستیم.

بن گسکین به‌تازگی ویدیویی را منتشر کرده است که در آن سامسونگ گلکسی زد فلیپ هنگام کار و در مکانی نامشخص نمایش داده می‌شود.

در این ویدئو چیزی بیش از آنچه قبلا توسط عکس‌های فاش شده‌ی این گوشی دیده بودیم مشخص نیست؛ برای مثال اینکه آیا این گوشی از صفحه‌نمایش فوق باریک استفاده می‌کند یا خیر. در عین حال می‌توان طرز باز و بسته شدن گوشی و اندازه‌ی آن را مشاهده کرد. مطابق با مشاهدات قبلی این گوشی به‌راحتی در جیب جا می‌گیرد مگر آنکه با موارد ایمنی مانند ریزر موتورولا مواجه شویم.

تاکنون می‌دانیم که این گوشی دارای صفحه‌ی نمایشی با رزولوشن ۲٫۶۳۶ در ۱٫۰۸۰ پیکسل و اندازه‌ی ۶/۷ اینچ خواهد بود و خوشبختانه قیمت آن هم از گلکسی فولد ۱۹۸۰ دلاری، گوشی قبلی تاشدنی سامسونگ پایین‌تر است.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی زد فلیپ در رویداد آنپکد سامسونگ که تاریخ آن ۲۲ بهمن و محل برگزاری آن سان فرانسیسکو خواهد بود در کنار خانواده‌ی گلکسی اس ۲۰ رویت شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات