سامسونگ تیزر جدیدی از رویداد آنپکد 2020 منتشر کرد

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) زمان برگزاری رویداد آنپکد بعدی سامسونگ است؛ رویدادی که انتظار داریم در آن، محصولات جدید کره‌ای‌ها معرفی شود.
تبلیغات

در‌حالی‌که چند روز بیشتر تا رویداد آنپکد سامسونگ باقی نمانده است، به‌لطف تصاویر و ویدئوهای افشاشده از محصولات آینده‌ی سامسونگ، تقریبا همه می‌دانیم با چه محصولاتی طرف هستیم. با‌این‌حال، هنوز گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی اطلاعاتی ادامه دارد که ممکن است تاکنون افشا نشده باشد. آخرین پست اکانت رسمی سامسونگ در توییتر نیز به اطلاعات ما اضافه نمی‌کند؛ پستی که در آن تیزری با عنوان آنپکد سال ۲۰۲۰ بارگذاری شده بود. در کمال تعجب، در این تیزر گوشی هوشمندی دیده نمی‌شود؛ اما چند نکته‌ی پنهانی در آن وجود دارد.

عنوان «تغییر شکل آینده» انتخاب هوشمندانه‌ای برای این ویدئو است. احتمالا در رویداد آنپکد، گوشی سامسونگ گلکسی Z فلیپ (Galaxy Z Flip) را خواهیم دید؛ اولین تلفن هوشمند تاشو سامسونگ که به سبک موتورولا ریزر در راستای عمودی تا می‌شود. البته انتظار داریم درکنار این گوشی، خانواده‌ی پرچم‌دار گوشی‌های گلکسی S20 یعنی گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا نیز معرفی شود.

با وجود تمامی اطلاعاتی که در چند ماه اخیر از گوشی‌های آینده سامسونگ به بیرون درز کرده است، به‌نظر می‌رسد هدف سامسونگ از انتشار این تیزر بیشتر جلب توجه رسانه‌های عمومی باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات