گلکسی فولد 2 سامسونگ سه ماهه دوم امسال رونمایی می‌شود

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ امسال قصد دارد دو تلفن هوشمند تاشو را معرفی و روانه بازار کند که یکی از آن‌ها همین ماه و دیگری سه‌ماهه دوم سال معرفی خواهند شد.
تبلیغات

پیش از این اطلاعات بسیاری از گوشی تاشوی سامسونگ که قرار است ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) معرفی شود منتشر شده بود و آنطور که از اخبار به‌نظر می‌آید، نام این گوشی هوشمند گلکسی Flip Z خواهد بود. اما این تمام چیزی نیست که سامسونگ برای سال ۲۰۲۰ تدارک دیده است. این شرکت قصد دارد علاوه بر Galaxy Flip Z گوشی تاشوی دیگری نیز سه‌ماهه‌ی دوم سال معرفی کند تا طرفداران این سبک از گوشی‌های هوشمند سالی رویایی را پشت سر بگذارند. آنطور که مکس وینبچ،یکی از توسعه‌دهندگان XDA ادعا کرده سامسونگ سه‌ماهه دوم امسال (ماه آوریل، مه یا ژوئن) قصد دارد نسل دوم گوشی گلکسی فولد را معرفی کند.

Samsung Galaxy Fold 2

گوشی سامسونگ گلکسی فولد ۲ دارای صفحه‌نمایش ۸ اینچی و تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود و از 5G نیز پشتیبانی می‌کند. اطلاعات منتشر شده از این گوشی دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را نیز  اعلام کرده؛ هرچند تمام این مشخصات به‌صورت رسمی توسط سامسونگ تأیید نشده است.

هنوز اطلاعات کامل‌تری همچون زمان دقیق معرفی و قیمت این گوشی تأیید نشده و سامسونگ درباره‌ی نام این گوشی هوشمند نیز واکنشی نشان نداده است. باید منتظر ماند و دید سامسونگ برای ۲۲ بهمن و معرفی گوشی تاشوی گلکسی Flip Z چه برنامه‌ای دارد و آیا درباره‌ی نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود و احتمالا گلکسی فولد ۲ در این مراسم صحبتی خواهد کرد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات