شیائومی می 10 با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی می‌شود

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی می ۱۰ به‌زودی با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی می‌شود.
تبلیغات

گوشی می ۱۰ شیائومی جزو نخستین گوشی‌های هوشمندی است که با تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون Qualcomm 865 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. براساس اطلاعات فاش‌شده از سوی یکی از منابع چینی که معمولا اخبار فاش شده‌ی موثقی را در مورد گوشی‌های هوشمند منتشر می‌کند، می ۱۰ شیائومی نیز همانند می نوت ۱۰ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی خواهد شد. 

اگر اطلاعات فاش‌شده موثق باشد، در این صورت می ۱۰ نخستین دستگاهی است که هم مجهز به آخرین تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام و هم مجهز به آخرین حسگر دوربین سامسونگ خواهد بود. 

می 10 شیائومی

می ۱۰ نیز همانند می ۹ به دوربین چهارگانه با چیدمان عمودی در گوشه‌ی پنل پشتی و بدون حسگر اثرانگشت مجهز خواهد شد. روزنه‌ی مخصوص دوربین سلفی نیز در قسمت بالای سمت چپ نمایشگر OLED دستگاه قرار خواهد گرفت. تاکنون اخبار و شایعه‌های مختلفی در مورد شیائومی می ۱۰ منتشر شده است. اواخر آبان‌ماه، رندرهای جدید شیائومی می ۱۰ فاش شد. به‌فاصله‌ی کوتاهی و در اواسط دی‌ماه، مشخصات کامل شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو به‌اشتراک گذاشته شد. هچنین در همان مقطع زمانی رندرهای شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو به‌همراه امتیازبندی در AnTuTu رویت شد

در مورد باتری می ۱۰ نیز اخبار غیررسمی منتشر شده است که خبر از ظرفیت ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در این گوشی می‌دهند. نسخه‌ی پرو می ۱۰ شیائومی ظاهرا از فناوری شارژ فوق سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. درنتیجه ظاهرا دستگاه در مدت زمان ۳۵ دقیقه به‌صورت کامل شارژ می‌شود. هنوز شیائومی اخبار و شایعه‌های فاش‌شده را تأیید نکرده است و باید منتظر بمانیم تا ببینیم درنهایت گوشی هوشمند جدید چینی‌ها با چه مشخصاتی رونمایی خواهد شد.  

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات