هواوی: ماهانه صدهزار دستگاه از Mate X فروخته می‌شود

یک‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
هواوی یک روز پس‌ از مشخص‌شدن آمار فروش گلکسی فولد سامسونگ، اعلام کرد ماهانه ۱۰۰ هزار دستگاه از گوشی تاشو میت ایکس را در بازار چین می‌فروشد.
تبلیغات

طبق گفته‌ی Android Central، هواوی اعلام کرده است از زمان عرضه‌ی میت ایکس در نوامبر (آبان)، ماهانه ۱۰۰ هزار دستگاه از این گوشی تاشو را در چین می‌فروشد. این آمار دقیقا یک روز پس‌ازآن اعلام شد که سامسونگ فاش کرد تاکنون حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار دستگاه گلکسی فولد فروخته است.

نکته‌ی مهم این است که گلکسی فولد در اکثر بازارهای مهم جهان ازجمله ایالات‌ متحده و انگلستان و بخش‌هایی از اروپا موجود است و گوشی تاشو سامسونگ دقیقا یک هفته زودتر از میت ایکس روانه‌ی بازار شد. در مقام مقایسه، دستگاه تاشو هواوی فقط در چین فروخته می‌شود و از ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) دردسترس قرار گرفته است؛ بنابراین باتوجه‌به آمار شرکت، باید تاکنون ۲۰۰ هزار دستگاه از میت ایکس به دست مشتریان رسیده باشد. باتوجه‌به میزان دسترسی میت ایکس، فروش ۲۰۰ هزار دستگاه در ماه مه‌تواند بسیار چشمگیر باشد.

Huawei Mate X / هواوی میت ایکس

هر دو دستگاه در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۱۹ معرفی شدند؛ اما عرضه‌ی آن‌ها برای اطمینان از طراحی دستگاه‌ها به‌تأخیر افتاد. هواوی میت ایکس با قیمت ۲،۵۰۰ دلار در چین فروخته می‌شود؛ بنابراین، عرضه‌ی چنین دستگاه گران‌قیمتی بدون دسترسی به خدمات گوگل‌پلی به‌دلیل تحریم‌های آمریکا در بازارهای بین‌المللی ممکن است موفقیت چندانی برای غول فناوری چینی در برنداشته باشد. شایان ذکر است سامسونگ و هواوی هر دو در حال آماده‌سازی گوشی تاشو جدید خود برای معرفی در رویداد ماه آینده‌ی MWC هستند.

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی هواوی را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های هواوی و برند آنر درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات